| TDSDARK a întrebat:


Am o nelamurire si vreau sa va cer parerea.
Deci pe scurt azi am dat test la franceza si nu stiam nimic. Am copiat de la o colega toate exercitiile(eu si colegu' meu de banca) profesoara nu ne-a vazut ca am copiat. Dar inainte cu 10 minute de pauza ne-a scos sa facem din nou exercitiile de la test deoarece cand i-am dus testul a zis ca este o problema,erau cativa copii la catedra si a spus ca ea crede ca am copiat si avem aceleasi greseli. Ne-a scos la tabla si bineinteles ca nu am stiut tot,eu am stiut un exercitiu. Si acum vreau sa va intreb, daca ea nu ne-a vazut ca am copiat dar eu si colegul meu avem cam aceleasi greseli are voie sa ma scoata la tabla sa vada daca eu am stiut la test sau nu? APROPO, ne-a dat nota 1 deja.
nici nu mai stiu ce sa zic. pareri?

Răspuns Câştigător
| BlueDark a răspuns:

Profesorul are dreptul sa iti ceara orice pentru a se convinge de aptitudinile tale.Sunt si eu profesor(nu de franceza) si ti-as fi pus aceeasi nota.O meriti.In plus, de ce te oftici daca nici macar nu ai invatat?

| TDSDARK explică (pentru BlueDark):

Nu ma oftic, dar nu stiam daca are voie sau nu sa ma scoata la tabla dupa ce am dat testul.

| BlueDark a răspuns (pentru TDSDARK):

Are voie sa iti ceara orice are legatura cu materia predata.

3 răspunsuri:
| valentinatvd a răspuns:

Da, are dreptul, probabil a vazut ca ati copiat, dar va lasat sa vada pana unde ajungeti.