| andreiovid a întrebat:

sunt student la facultatea de inginerie in anul 2 și nu am reușit să fac 90 de credite, se poate trece in anul 3 și dacă ai mai puțin credite? Exista ceva gen transfer sa credite sau ceva care sa mă ajute sa trec in anul 3?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Cred ca o sa te bage in an suplimentar.

| andreiovid explică (pentru anonim_4396):

Mulțumesc mult pentru răspuns, și scuza-mi greșala din întrebare, e inginerie, am scris întrebările la munca și era și târziu, chiar nu m-am dat seama.in fine mulțumesc mult pentru răspuns

9 răspunsuri:
| Frank51 a răspuns:

La mine nu se intră la cămin atât de ușor, poți intra cu maxim o restanță din anul precedent, deci în mare parte doar cei muncitori beneficiază de cămin, sunt cazuri și cazuri.

| anonim_4396 a răspuns (pentru Frank51):

La noi doar daca mai sunt locuri libere dupa ce au intrat bobocii si integralistii (si mereu sunt destule locuri, un handi avea 21 de restante in anul 4)

| Aasdfghj a răspuns:

Buna! "nu am reușit să fac 90 de credite se poate trece in anul 3 și dacă ai mai puțin credite." Asta e este o constatare? Unde este intrebarea?
Eu zic sa mai faci anul 2, poate mai prinzi ceva sa inveti.

| alondrakiss a răspuns:

La Bucuresti?

| alondrakiss a răspuns:

Treci in anul 2 amanat cu cerere de a frecventa anumite materii cu acordul decanului.Dar depinde daca se face vreo retrogradare poti trece anul trei daca te vor lasa...Mult succes!

| MarlaMia a răspuns:

Transfer de credite de unde? De la alt coleg?
Ce fel de "inginerei" vei fi tu daca nu inveti nimic? Vad ca nici limba romana nu o cunosti. Nu e greseala de tastare, ai facut-o si in cealalta intrebare. De altfel, toata exprimarea ta e departe de limba romana.

| andreiovid explică:

Eu zic sa te calmezi puțin, eu lucrez, nu e ușor sa faci și o facultate in același timp și nu știu la ce facultate de doi bani ești tu dar la mine poți să ai prezente pe linie și nu te trec profesori daca nu ști.