| MattBiker a întrebat:

In vara/toamna vreau sa dau examenul de titularizare pe Istorie! Vreau sa prind un sat izolat, ceva, unde sunt profesori necalificati! Ma refer ca vreau o scoala indepartata de oras, intr-un sat izolat, unde sa ma mut pe perioada cat voi preda. O scoala pe care majoritatea cadrelor didactice nu ar alege-o, eliminandu-se astfel concurenta. Am inteles ca in Giurgiu, Tulcea si Calarasi ar fi cele mai multe posturi! E cineva de la tara pe aici? Poate stiti ceva!

1 răspuns:
floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Ciudată dorința ta, mai ales că toți luptă să prindă un post in oraș.
De curiozitate, care sunt motivele pentru care ai alege un sat izolat, uitat de lume? Ți-e frică de inspectorul de specialitate care ar putea veni pe neasteptate la oră? Sau crezi că la oras e prea multa responsabilitate si acest lucru te depăseste?
Eu nu prea cred că mai există profesori necalificați, fiindca din an in an, sunt tot mai multe cadre didactice. Mai ales de când există atâtea facultăți private!
Toate posturile se vor ocupa prin concurs, indiferent cât de departe va fi locația, fiindcă toti doresc sa se titularizeze, urmând apoi să se detașeze.winking