| Chivoiu_Emanuel_1993 a întrebat:

Salutare,sunt elev in clasa a 9-a si am o intrebare, ce trebuie sa fac pentru a intra la Oxford la Computer Since ( inca ma gandesc daca sa dau la Computer Since sau la Computer Since and Mathrmatics, ce imi sugerati?) ( nu se pune problema cu invatatul limbii engleze sau programarea)si as vrea sa stiu de ce am nevoie ( teste de admitere, de engleza, etc. ) si ce ar da mai bine in fisa de inscriere ( olimpiade sau ceva de genul). Mentionez ca am canal de Youtube despre technologie nu stiu daca ar ajuta. Ce note trebuie sa am ( pana acum am avut medi de peste 9, 50), cat ma ajuta activitatile extra si voluntariatul. Si despre viata la Oxford si in Anglia in general. Cu ce o sa ma lovesc cu ce o sa ma intalnesc. Mentionez ca nu am de gand sa ma intorc in Romania ( desi se castiga bine pe IT). As dori sa ma mut dupa ce reusesc sa imi platesc studiile si strang niste bani sa ma mut in America, dar nu m-ar deranja sa raman in Anglia. In viitor dupa facultate as vrea sa lucrez la Google acant in vsi da stiu, am vise mari, dar eu lucrez de ceva timp pentru a le impinii, invat engleza din greu, in plus fata de clasa, 5 ore de pregatire pe saptamana si programare la fel). Si as vrea sa mai stiu cum pot face bani din primul an de facultate. Cat mai multi, chiar as lucra si in vacanta de vara. Multumesc anticipat.

8 răspunsuri:
| alessia5158 a răspuns:

Daca pana in 2016 procedurile admiterii la Oxford s-au desfasurat precum sunt bine explicate in link :https://rgrig.wordpress.com/2014/12/05/admiterea-la-oxford/,
nu stiu cum se vor defasura peste cativa ani, pe cand vei aplica tu, si, mai ales daca, dupa Brexit, vei mai putea face un imprumut la banci pentru plata taxei de scolarizare(taxa poate depasi 9000 £/an!)

Brigaela
| Brigaela a răspuns: