| low.edit a întrebat:

Stie cineva ceva despre liceul benjamin franklin din bucuresti? cum sunt profesorii? cum sunt elevii? cum se invata? va rog tot ce stiti am mare nevoie! multumesc!

11 răspunsuri:
| Frogie a răspuns:

Sunt zombi pe`acolo profesorii sunt extraterestri...rolling on the floor)
e normal. k in orice alt liceu...
elevii la locul lor...profesorii mai putinlaughing rolling on the floor
de invatat se invata doar daca ai vointa... daca nu... "toamna" scrie pe tine... k in orice alt liceu...bineinteles k daca mai aduci acolo o floare... un $ sau mai stiu eu ce...nu se invata deloc. dar totusi ai numai medii de 10 big grin

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu se invata deloc......pe sistemul "Timpul trece, profii isi iau salariul, iar elevii sunt bata"

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu o sa fiu boboc de la toamna (2009-2010) din ce spuneti voi inseamna ca aici e liceu care chiar nu se invata?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Salutare! Liceul b franklin e un liceu normal de nivel mediu in care inveti, te distrezi, chiulesti si la sfarsit ramai cu amintiri placute. cu profii te intelegi daca nu sari calul. Eu am invatat in B F si nu imi pare rau, chiar mi a placut!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu sunt in bf. E un liceu super tare! nu e asa cum se scrie pe aici... e un liceu ca oricare...cu bune si rele laughing

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Si eu sunt bobocacahee hee anul acesta 2010-2011... vreau si eu sa stiu mai multe despre liceu B F. luati id meu : cool_girl8169

| TonyGamesLion a răspuns:

Am venit din viitor sunt a 11 a si nu stiu nimic ma intreaba aia de matrice si ii spun poezii

| TonyGamesLion a răspuns (pentru TonyGamesLion):

Asa e nu recomand acest liceu mai bine va duceti la dante

| bianca_4993 a răspuns:

Si eu sunt boboacahee heela filologie ...deci cum e liceul?

| bianca_4993 a răspuns:

Eu sunt la filologie....boboacahee heein 2009-2010...deci..cum e liceul?happy

| sorin_4267 a răspuns: