| SERIALS a întrebat:

Sunt studenti ce studiaza psihologia?
Ce spune psihologia despre homosexualitate? Este o normalitate sau nu? Si de ce unii oameni au inclinatii spre homosexualitate? Care sunt cauzele?

25 răspunsuri:
| zăGhost a răspuns:

Nu exista o teorie universal valabila. Unii cercetatori zic ca e vina unor gene, deci innascut, altii ca e vorba de o trauma (de tip abuz sexual). Probabil mai sunt si alte teorii.

| siwel a răspuns:

John Hopkins e doar cel mai celebru spital din lume.
Șeful secției de psihiatrie a spitalului, McHugh, spunea că problema homosexualității și a schimbării sexului nu este o problemă biologică, ci una psihologică. Ceva ce ține de preferințele persoanei și nu de formatul ei fiziologic.
De altfel, dragă SERIALS, fiecare persoană lgbt, dacă binevoiește să își consulte propriul cod adn, va descoperi că orice bărbat (și gay-i și trans ) are cromozomul y în fiecare celuliță și fetițele (și cele lesbi sau trans sau q sau cum își zic) nu îl au… e atât de simplu.
E așa… așa de simplu, dar agenda asta lgbt care o auzim azi pe toate canalele înebunește lumea de cap…
Că educația (mai ales azi), anturajul, felul în care au fost crescuți mai ales de părinți care nu au acceptat sexul copilului pentru că ei și-au dorit unul de sex opus, da... toate astea influențează ispitele pe care le au persoanele lgbt... evident.
Dar traumele pe care le are un om, nu îl definesc.
Faptul că pe cineva îl lovește un camion, nu îl transformă pe respectivul în camionetă. Rămâne om.
E drept lovit de camion și poate va trebui să meargă la kineto să își revină, dar tot om rămâne.
Sper să ajute.

| T0T a răspuns (pentru siwel):