anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Tema lucrarii de licenta se propune din partea studentului, in functie de ce-si doreste sa cerceteze din domeniul de specialitate sau studentii trebuie sa-si aleaga dintr-o lista de teme de licenta si nume de coordonatori pusa de facultate?

Eu peste 2 ani voi avea examenul de licenta si vreau sa stiu de pe acum tot ce presupune lucrarea de licenta. La facultatea mea, in anul acesta apare o lista de teme propuse pe care studentii le pot alege: http://economice.ulbsibiu.ro/......-2019.html

Asa se procedeaza la toate facultatile din Romania sau sunt cazuri unde studentul vine el cu propunerea temei?

Răspuns Câştigător
| minrest a răspuns:

Alegerea temelor este metoda mai veche; de regula studentul trebuie sa vina cu titlul, tema, o bibliografie incompleta iar profesorul ii aproba. As fi vrut eu sa imi pot alege dintr-o lista de teme; asa am ales o tema foarte grea, care pe langa istorie cerea si economie. Dar am aprofundat lucrurile care imi plac.

1 răspuns:
| RI1208 a răspuns:

De regulă temele de licență sunt publicate pe site-ul facultății, împreună cu profesorii coordonatori care au propus temele respective.