| NatashaRaluca a întrebat:

Vi se pare normal ca un cadru didactic sa poarte in timpul orelor blana naturala?
Sunt eu ca eleva obligata sa vad la fiecare ora acel animal mort pe ea? da un exemplu negativ tuturor elevilor.

Răspuns Câştigător
NOname
| NOname a răspuns:

Îmi place că gândești...și o faci cu cap.

10 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Nu. Poti sa o dai in judecata si o vor pedepsi cu 100 de bice pe spinare. Ce aveti? De mici aveti ganduri aiurea? cei aia "poarta blanuri naturale"? De aia te duci la scoala sa vezi ce poarta profesorul? Daca vine cu o tinuta decenta e bine. In rest vedeti-va de invatat!

| Adry05 a răspuns:

Hai ca esti cam figuranta.
Da, esti, cum e si femeia aia obligata sa-ti suporte fitele de 2 lei.

| Bondarel99 a răspuns:

Ce e nu normal pentru tine poate sa fie perfect normal pentru altcineva. Profesorul nu a încălcat nicio lege, nicio regula. Ignora și gata.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

In niciun caz.Eu n-as accepta sa fiu in prezenta unei astfel de persoane.E revoltator))

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Prea exagerezi, e ca si cum ai zice ca de ce manancam carne.Plus ca blana aia nu contine "carne"...si mai ales e dezinfectată e ca si cum ai purta o blana din par sintetic.

| IIIshaneIII a răspuns:

Ete pl da cand mananci carne de pui, peste porc etc nu te mai gandesti ca mananci un animal MORT?
sau cand mananci cartofii prajiti? si ei sunt MORTI!
ne hranim cu moarte si ajungem MORTI!
E simplu nu?

| francut a răspuns:

Ce spui Frant?
Tu nu mananci carne? Cred ca te deranjeaza blana, pentru ca gentile sau pantofii din piele ce vin la sh de la straini, nu te deranjeaza. Sau nu iti dai seama.

| Defalucy a răspuns:

Buna! Nu este nimic. Adica, asta e viata, mancam animalele si le luam blanurile.

| VallyB a răspuns:

Deja gusturile nu se discuta. si nu este neaparat un lucru rau, blanurile sunt totusi foarte scumpe, ceea ce rezulta ca munceste pentru imaginea ei. poate fi si un exemplu bun, totusi.