| Paulvasile10 a întrebat:

Voi ce ati schimba la sistemul educational din Romania? Ce vi se pare ca trebuie neaparat schimbat?

Răspuns Câştigător
| gabicoo a răspuns:

Directorii.
Nu stiu cum se face ca cel mai cretin si mai corupt dintr-o scoala devine director. In timp ce profesorii cinstiti sunt dati la o parte și judecati ca sunt impotriva" politicii scolii" am vrut sa spun impotriva spagii.
Sau eu sunt singurul neadaptat din invatamântul românesc?

| Paulvasile10 explică (pentru gabicoo):

Nici eu nu ma pot adapta la sistemul asta educational

| anonim_4396 a răspuns (pentru gabicoo):

Prietene, ce spaga se da la scoala?

| Paulvasile10 explică (pentru anonim_4396):

Cunosc profesori chiar de la mine din clasa care fac asta, deci stie ce spune
coruptia e peste tot

| MihaelaDart a răspuns (pentru gabicoo):

Foarte corect spus! Eu una sunt un fost profesor de educatie plastica si al doilea an cand as mai fi vrut sa predau la acelasi gimnaziu, pentru ca-mi placea colectivul cat si de elevi ma atasem foarte mult, nu am putut sa mai predau din cauza ca directoarea mi-a spus (tin minte si dupa 12 ani aceste vorbe ale ei) : "Daca vrei sa mai predai si urmatorul an, stii si tu raspunsul mai departe... ". Am inteles din start, vroia spaga si eu nu am acceptat niciodata sa dau spaga unui profesor cum faceau colegii mei de clasa fie din liceu sau facultate sa treaca clasa, cat nici nu am acceptat sa cumpar un loc de munca, asa ca am inteles ca nici prin inspectorat nu as fi putut ajunge iar la acel gimnaziu sa predau, din cauza unui director corupt.

| fundrive78 a răspuns (pentru gabicoo):