| AvalohAlyn a întrebat:

Vreau sa cunosc cat mai multe,vreau sa îmi dezvolt cultura generala mult,vreau sa aflu noi lucruri despre viața,Planetă,Univers, istorie, geografie, biologie etc
Mereu am fost bântuit de dorința de cunoaștere.Intrebarea mea este cum sa fac sa cunosc cat mai multe la nivel teoretic despre viața și lumea înconjurătoare, ce sa citesc?
Sunt bune enciclopediile alea de cultura generala de pe piata pentru copii și elevi? Deși nu mai sunt elev de câțiva ani.
Eu sunt foarte curios de felul meu și doresc sa îmi fac o cultură generală decenta
Voi ce sfaturi aveți? Voi cum vi-o îmbogățiti?

Răspuns Câştigător
| isemilia a răspuns:

1. Da, sunt bune, dar nu te astepta la miracole. Sunt pentru copii, la urma urmei.
2. Citeste ceea ce te intereseaza.
3. Din intamplare. Fiecare are doua mari alegeri : Fie te specializezi pe ceva si esti extrem de bun in zona aia (pe nutritie, pe fizica etc), fie incerci sa fii bun la toate. (si la geografie, la istorie, la biologie etc). Oricum ar fi, mereu vei fi mai bun la ceva decat la altceva. Daca vrei sa inveti cate putin din toate atunci cauti ce te intereseaza. Nu poti invata daca nu stii ce sa inveti. Vrei sa intelegi cum de e posibil X? Cauta asta. Vrei sa stii de ce Y? Interesează-te. Intai fa-ti o lista cu ce vrei sa stii si dupa ia pe rand chestiile alea si cauta raspunsuri pana intelegi de ce e asa.

0 răspunsuri: