| Laur6336363 a întrebat:

Am luat 8, 71 la medie.

Sa ma omor ca nu mai pot sa traiesc? Vreau ca durerea sa se termine.

21 răspunsuri:
| Aasdfghj a răspuns:

Buna! E o medie foarte buna. Felicitari! Incearca sa fii mandru de tine sibde reusita ta pentru ca sunt elevi care nu ajung la o asemenea medie. Parintii tai ar trebui sa fie mandrii de tine. Sper ca nu ei sunt cei care te indeamna sa ai astfel de ganduri.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Și te doare rău? Ia un antinevralgic.

| Mosotti a răspuns:

Io aveam 6 si ceva la medie si nu m-am mai omorat, ce ai?
E f bine 8, 71, e foarte mare media. Eu si 5 si ceva daca aveam, eram multumit ca am trecut, si gata.

| FilosofulDepresiv2022 a răspuns (pentru Mosotti):

Pe bune? Nu pari genul!

| Mosotti a răspuns (pentru FilosofulDepresiv2022):

De ce nu par genul?
La bac am media 6 si ceva doar, am fost f multumit. Si cu 6 eram mutumit adica media minima.
Am invatat la minim, ca sa am timp liber mai mult, de ce sa invat de 9 inutil?

La mate am luat 6, si la romana 7, la admiterea din 1992 la liceu si am intrat, am fost supermultumit.
Nu stiu ce se agita unii ca n-au luat 9, 50 in loc de 8, 71, pe bune acum.

| Freya1 a răspuns:

Nu crezi ca exagerezi un pic?
Adică e o medie buna, sunt altii ce au note mai mici sau ce abia trec clasa.

Trebuie să realizezi ca nu ai cum sa fi bun la toate materiile. Unele sunt usor de invatat, sau mai atractive, in timp ce altele pur si simplu nu te atrag sau nu le poti memora.Asa ca nu te mai lua dupa gura lumi sau dupa exagerările părinților si relaxeazate.

| SilentRain a răspuns:

E doar o notă nu te definește, e foarte bine și nota 8, 70
Important e sa înveți ce crezi tu că e util sa te ajute in viitor pentru meseria care îți place

| Emma30555 a răspuns: