| Fancyuiop a întrebat:

Am si eu o problema, ce-i drept cam nasoala. Am implinit 18 ani anul trecut. De luna aceasta mama mi-a reprosat ca nu mai are nicio obligatie fata de mine, nu imi mai face mancare, nu imi mai da bani. Pe tatal meu il doare in cot, nici el nu ma ajuta cu absolut nimic. Si-au luat mana de pe mine. Cand au ceva de mancare mananca ei, fara mine, chit ca locuiesc cu ei aici in casa. Trebuie sa imi procur singur mancare si daca se poate din banii proprii. Eu nu am venit sunt inca elev, nu am bani, nu stiu sa fac mancare. Ce trebuie sa fac ca sa ma mut de la ei si sa-mi plateasca o indemnizatie? Cred ca trebuie sa actionez cumva, altfel nu stiu ce se poate intampla. Pe ei nu ii intereseaza deloc de mine. Mai am un frate de care s-au ocupat si el nici nu vrea sa auda de mine. Imi puteti spune cum pot proceda si ce pot face in situatia data? Va multumesc anticipat!

10 răspunsuri:
| ania a răspuns:

în toate județele sunt licee cu frecvență redusă pentru cei peste 18 ani, asta înseamnă că mergi la școală cam o săptămână pe semestru și dai teste. La sfârțit dai bacul.Interesează/te la inspectoratul școlar care e liceul unde se poate face așa. Între timp angajează/te. Dacă chiar vrei să înveți, poți învăța din cărți și să faci liceul așa dacă părinții nu mai vor să te susțină.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Ei după ce ai împlinit 18 ani, nu mai au obligații financiare față de tine, așa că dacă te muți, nu îi poți obliga legal să îți dea bani.
Moral, dacă ești fiul lor și locuiți în aceeași casă, ar fi ca în cadrul acestei conviețuiri să îți dea de mâncare. Dacă nu o fac, să consideri asta ca o educație dură din partea lor. Ai 18 ani, te poți angaja undeva după masa part time.

| MadalinVoicu98 a răspuns:

I-ai suparat cu ceva? Ca daca ai facut 18 de anul trecut trebuia sa iti zica atunci ca nu iti mai face de mancare, si taicatu de ce si-a luat mana dupa tine?

| Fancyuiop explică (pentru MadalinVoicu98):