| gabill a întrebat:

Buna, eu am o problema de sanatate (defect locomotor usor) si sunt o persoana retrasa, pana acum nu am reusit sa-mi fac o prietena/sa am o sotie. E usor de inteles ca pentru o persoana care nu are probleme nu e usor sa fie cu cineva care are probleme. Parintii nu au considerat ca e cazul sa am certificat de handicap desi m-am nascut cu para-pareza spastica. Ce credeti unde as putea intalni persoane ca mine? (eu ma pot deplasa si lucrez ca programator software)

7 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Incerci si iar incerci pana cand gasesti o sotie, totul incepe prin a stii ce sa vrei continua cu a pune in aplicare ceea ce vrei,asta nu este destul, trebuie sa vezi si de aspectul fizic tau,daca esti gras,sa slabesti,sa vezi vezi de haine, parfum, personalitate, cultura, asta inveti din experiente, recomand site ul sentimente.ro vezi de un abonament acolo si mult noroc la gasit, sanse ai, totul e sa incerci, daca nu incerci ai pierdut din start nu uita asta, bafta in 2020

| Mosotti a răspuns:

Daca ai problema asta e si normal ca nu ai succes la partenere sanatoase, ar fi si culmea sa ai. Trebuie cineva ca tine, ai dreptate, pai cauta pe net daca exista vreo comunitate, daca nu, aia este, te descurci cum poti. Daca ai fi bogat atunci poate una sanatoasa sa stea ca sa-ti manance banii, dar pe bune in nici un caz, caci gaseste altul sanatos oricand.

| TheGentleman a răspuns:

Nu dispera, omule. Nick Vujicic, un australian de origine sârbă s-a născut fără mâini și picioare. Și ce crezi? Soția lui este o persoană normală, perfect sănătoasă și au cel puțin trei copii împreună.

Desigur, la mentalitatea românească e destul de dificil să-ți găsești partener. Încearcă în Vest, ai putea avea mai mult succes.

| Delcatty a răspuns: