| AL1993 a întrebat:

iubita mea are 15 ani impliniti, eu 24. Nu sunt tutor, nu sunt profesorul ei, suntem de acord amandoi sa inchiriez o garsoniera si sa ne mutam impreuna. Am citit legea de am innebunit. Din cate am inteles daca ea a depasit 15 ani putem intretine relatii, dar nu poate pleca de acasa.
Parinti ei nu sunt bineinteles de acord. Ea are doar mama si tata vitreg. M-am gandit sa o iau doar uneori la mine. De exemplu doar in weekend. Parinti pot depune plangere daca fata nu a disparut mai mult de 48 ore de acasa? Eu pot avea probleme? Nu as vrea sa am urme in cazier si probleme in viitor. multumesc

9 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Poate pleca de acasa dar parintii au dreptul sa solicite reintoarcerea la domiciliu, printr-o actiune judecatoreasca.

| Ririru a răspuns:

Buna,
Citind ce ai scris m-ai jos as spune ca ea merita o viata mai buna.
Dar cred ca si tu poti mai mult la cei 24 de ani.
Da, poti ajunge la inchisoare, si in fond nu-ti garanteaza nimeni aceasta relatie pentru ca ea inca este o copila, nu si-a trait tineretea.

| Violleta2022 a răspuns:

Daca parintii depun plangere, tu intrii imediat in puscarie pentru pedofilie! Oricum, ea este minora si este sub tutela parintilor, d eci, legal nu ai voie sa o atingi si nici sa o iei la tine acasa!

Tu esti adult si ai putere sa intelegi si sa faci diferenta intre ce este legal si ce nu?
Citeste legea si vezi ca NU ai voie sa atingi fetita aia de 15 ani!
Ca orice ai face, se considera: seducere si corupere de minore, iar daca ai intretinut relatii sexuale cu ea, intrii direct in puscarie, cu pedeapsa de 3-15 ani.

http://legeaz.net/cod-penal-actualizat-2011/art-198-cpen
http://legeaz.net/cod-penal-actualizat-2011/art-199-cpen

| AL1993 explică (pentru Violleta2022):