| Anonim311988 a întrebat:

Buna seara, am o problema destul de delicata. Am 19 ani, locuiesc cu tatăl meu. Iar relația noastră nu este deloc normala. Se gândește doar la el. Orice as face nu este mulțumit. Deși am terminat liceul cu bine și acum sunt studenta. Ma întrețin singura de la vârsta de 18 ani. As vrea sa ma mut singura, dar el nu accepta. Financiar ma descurc sa locuiesc singura, am un salariu destul de ok. Întrebarea mea este, dacă plec fără voia lui ce se poate întâmpla? Ma gândesc ca vine unde stau și face scandal. Eu ce pot face in aceasta situație? Aștept răspunsurile voastre.

6 răspunsuri:
| katy a răspuns:

Trebuie sa o tii pe-a ta, cum se zice. dupa ce te muti nu o sa mai aiba ce face.parintilor le vine greu sa isi vada copilul plecat de sub aripa lor cum se zice, dar o sa se obisnuiasca

| Violleta2022 a răspuns:

Nu se intampla nimic!
Legal, nu mai depinzi de el, ca esti majora si ai dreptul sa pleci unde doresti si sa faci ce doresti, FARA constimtamantul altora.
Ia-ti valiza si pleaca, fa-ti viata asa cum ti-o dorest!

| Violleta2022 a răspuns:

Au grija sa-ti iei cerificatul de nastere, buletinul si diploma de BAC cu tine, ca sa nu mai depinzi de el, daca vei avea nevoie de ele, la facultate sau intr-o calatorie.

| Freya1 a răspuns:

La 19 ani nu mai are nici o putere asupra ta asa ca daca vrei sa pleci esti bine plecată.Nu trebuie sa ii spui unde stai, unde te-ai mutat si nici macar sa vada cand faci asta doar sa iti iei toate de trebuință inclusiv actele.
Singura chestie la care trebuie sa te gândesti este daca te poti descurca singura, daca ai salariu, daca iti primi o chirie etc sa nu te iei asa hai hui sa patesti ceva.

| biasuru a răspuns: