| Carmen_Acatrinei_1990 a întrebat:

Am nevoie de niste sfaturi de la cei mai mari. Prietena mea cea mai buna este indragostita de colegul meu de clasa si de banca pe care il cunosc de la grădiniță. Cand eram muult mai mica prin clasa 1 si a 2-a am fost prietena destul de buna cu el... doar prietena, nimic altceva.. pana cand a început sa minta si sa spună acasă si domnului învatator ca eu il fac tocilar si in toate felurile, ceea ce nu era adevărat.. de atunci pana in clasa a 7-a nu ne-am înțeles prea bine... In clasa a 7-a s-a mai schimbat si era cu capul mai pe umeri. Colega mea de banca s-a mutat de langa mine fara motiv si nu avea cine sa stea lângă mine... Si pentru ca sunt o eleva foarte buna ( si colega mea de banca era pana sa se mute) trebuia sa aduc pe cineva langa mine... tot un elev sau o eleva buna. Si i-am spus lui sa stea langa mine. Evident ca a acceptat. De atunci s-au încheiat certurile dintre noi doi si l-am mai "educat" (sa zicem) putin. Am terminat cu aceeași medie, media maxima (va dati vou seama ce nota) si acum trecem intr-a 8-a. Prietena mea trece intr-a 7-a (da, stiu, e cam micuta pentru asta dar nu am ce-i face...). Ea învață la o scoala diferita.. la 40 de km de școala noastra dar in vacante vine mereu la casa ei de aici, de la tara. Toata vara ne-am plimbat cu bicicletele si ea de abia astazi mi-a spus ca îi place de el. (si el se plimba cu mine, cu prietena mea si cu fratele prietenei mele). Din cate spune ea, il place destul de mult dar sincer el nu mi se pare potrivit pentru ea... Aproape deloc... Ce sa-i spun? Cum sa-i explic ca nu este bine? Eu nu am avut nici o relație pana acum si nici nu vreau sa am pana nu trec de E.N. As vrea sa-i dau sfaturi. adica ii dau... dar nu sunt suficiente.. adica cred ca nu e destul. Ajutati-ma, va rog.!

3 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Buna!
Daca nu au posibilitatea sa se vada decat in vacanta eu zic ca nu va merge relatia.

| Dragos636 a răspuns: