anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am nevoie urgenta de ajutor!
VA ROG SA NU MA JUDECATI! Vreau doar sa va spun ca nu au existat factori din familie care sa imi de aceasta gandire ( mereu am avut ce mi-a trebuit, parintii m-au crescut si m-au educat foarte bine), este numai vina mea, comportamentul meu lasa de dorit acasa...in public nu fac asa ceva.


Eu sunt oaia neagra din familie si ma cert cu sora mea mai mica care ma enerveaza absolut mereu si cu mama mea.
Certurile incep de la lucruri marunte/prostii: posteaza porcarii pe retelele de socializare (posteaza citate si poze care sunt irelevante, nimanui nu-i pasa; ma face de rusine postandu-le si spune ca pune ce vrea ea; sunt de acord dar s-a gandit ca le vad toti prietenii mei?), sora mea care mi se pare ca e favorizata ( pe mine ma cearta mama, ei nu ii zice nimic) etc.
Am nevoie de ajutor! Vad raul in orice, sunt negativista, totul mi se pare plictisitor si m-am saturat! Mama m-ar crede in stare sa ii fac ceva rau surorii mele, aici am ajuns. Uneori cred ca pur si simplu sunt un suflet rau si nu mai am scapare.
Cum sa fiu mai pozitiva? Cum sa ma impac cu ele?
P.S. Sunt fata si am 14 ani.

Răspuns Câştigător
| Kitty2018 a răspuns:

Buna. In legatura cu postarile pe cere le pune mama ta.da, mama nu te poate face de ras. Tu sa fii tot timpul mandra cu ea. Adica.ea te-a purtat 9 luni in pantece, no. Daca prieteni tai rad de mama ta spune-le doar sa isi vada de treaba. Nu rade de ea si nu te enerva pe ea.
Cu sora ta..nu am ce zice pentru ca eu nu am frati sau surori si nu stiu cum e. Incearca sa o duci tot timpul pe calea cea buna. Daca ea nu te asculta nu incerca sa o convingi fiindca o sa iti de dreptate la un oment dat. E normal ca mama ta sa o favorizeze pe ea daca e mai mica. Aratai mamei tale ca tu nu esti vinovata..nu prea pot sa iti explic, sper ca ai inteles ce am vrut sa iti spun

4 răspunsuri:
| LPCTSTR a răspuns:

De viața mea...
O ucideam pe fetiță până nu îmi făceam dreptate + adrenalină.
Mie nu mi-ar păsa de ce zice mama și nici de cât la sută mi se va strica relația cu aceasta (dacă era nevoie, mă certam și cu ea, indiferent de statut și consecințe).
În locul tău, eu i-aș fi arătat drăcoaicei/'suriorii' că există frică și că ai merge până în pânzele albe și tot în sânge ai lăsa-o.
Deci ai de ales: fie stai ca mielușelul, fie devii noul 'drac' al familiei.
Ps: Am și eu o soră și când mă enervează, dacă nu primește măcar o palmă, mă jur că fac spume și mă gândesc la planuri de a o anihila.
Dar, cu toate astea, încerc să fiu cât mai neutru față de ea, indiferent de ce spun și fac părinții.

| WaterDrop a răspuns:

Iesi afara din casa fara telefon cat mai des posibil si vei observa ca pamantul este rotund si fara Facebook.Nu esti un suflet rau, esti doar esti doar o rasfatata mica ce are ca prieteni un anturaj de omizi, de aici si plictiseala.

Incearca sa stai fara telefon sau laptop 7 zile fara sa faci spume la gura, implica`te in alte activitati decat inchis/deschis telefon + 300 selfie`uri pe o nenorocita de banca, cunoaste macar o persoana normala care sa nu`ti faca pe plac doar pentru ca ai 3 straturi de machiaj pe fata sau barfeste la fel de mult ca tine, citeste o carte (glumesc, suntem in 2k18, hai cu vlog`ul)

| Începătorul988 a răspuns:

Vinde telefon si doneaza banii unui copil bolnav. Asa faci si o fapta buna, si iti rezolvi si problema.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Incearca sa o ignori. Ori ce ar face, nu-i spune nimic, chiar daca te face de ras. Oricum va realiza mai tarziu ce prostii face, acum e mica si nu isi da seama.
Pentru a scapa de negativitate, poti începe o pasiune, mai ales ca e vacanta si ai timp. Ocupa-ti mintea cu ceva, cum ar fi cititul, gatitul, un serial sau un sport. Mergi la bunici, afara cu prietenii sau fa o plimbare in parc seara. E important sa faci o activitate care te relaxeaza, orice iti place.