anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am nevoie urgenta de ajutor!
VA ROG SA NU MA JUDECATI! Vreau doar sa va spun ca nu au existat factori din familie care sa imi de aceasta gandire ( mereu am avut ce mi-a trebuit, parintii m-au crescut si m-au educat foarte bine), este numai vina mea, comportamentul meu lasa de dorit acasa...in public nu fac asa ceva.


Eu sunt oaia neagra din familie si ma cert cu sora mea mai mica care ma enerveaza absolut mereu si cu mama mea.
Certurile incep de la lucruri marunte/prostii: posteaza porcarii pe retelele de socializare (posteaza citate si poze care sunt irelevante, nimanui nu-i pasa; ma face de rusine postandu-le si spune ca pune ce vrea ea; sunt de acord dar s-a gandit ca le vad toti prietenii mei?), sora mea care mi se pare ca e favorizata ( pe mine ma cearta mama, ei nu ii zice nimic) etc.
Am nevoie de ajutor! Vad raul in orice, sunt negativista, totul mi se pare plictisitor si m-am saturat! Mama m-ar crede in stare sa ii fac ceva rau surorii mele, aici am ajuns. Uneori cred ca pur si simplu sunt un suflet rau si nu mai am scapare.
Cum sa fiu mai pozitiva? Cum sa ma impac cu ele?
P.S. Sunt fata si am 14 ani.

Răspuns Câştigător
| Kitty2018 a răspuns:

Buna. In legatura cu postarile pe cere le pune mama ta.da, mama nu te poate face de ras. Tu sa fii tot timpul mandra cu ea. Adica.ea te-a purtat 9 luni in pantece, no. Daca prieteni tai rad de mama ta spune-le doar sa isi vada de treaba. Nu rade de ea si nu te enerva pe ea.
Cu sora ta..nu am ce zice pentru ca eu nu am frati sau surori si nu stiu cum e. Incearca sa o duci tot timpul pe calea cea buna. Daca ea nu te asculta nu incerca sa o convingi fiindca o sa iti de dreptate la un oment dat. E normal ca mama ta sa o favorizeze pe ea daca e mai mica. Aratai mamei tale ca tu nu esti vinovata..nu prea pot sa iti explic, sper ca ai inteles ce am vrut sa iti spun

4 răspunsuri:
| LPCTSTR a răspuns:

De viața mea...
O ucideam pe fetiță până nu îmi făceam dreptate + adrenalină.