| Arcani a întrebat:

Buna TPU azi am ceva de discutat. Iata povestea:
Eu sunt elev in clasa VI-a si sunt mai mic de felul meu si mai timid fata de colegii mei care sunt inalti si ii cunosc pe toti din scoala.Toti ma iau in ras si isi bat joc de mine si ma bat unii si m-am saturat de asta.Nu stiu ce sa fac am incercat sa-i ignor insa nu pot pentru ca ar insemna sa-i ignor pe toti.Asa ca vreau un raspuns.Ce sa fac? Nu mai vreau sa fiu doar fraierul care sta si ii priveste pe ceilalti cum stau si vorbesc, insa daca ma bag si eu ma injura si zic ceva de genu:mars ma tu de-aici ca pe tine nu te baga nimeni in seama.Asa ca intrebare mea este ce pot sa fac?
PS:Nu vreau sa-i spun dirigintei pentru ca nu vreau sa-i spun chiar pe toti. Multumesc mult.

Răspuns Câştigător
| AliGab a răspuns:

Spune-le parintilor situatia ta si vezi ce spun. Poate te muta la alta scoala. Incearca, daca isi permit parintii tai, sa-i rogi sa te duca sa faci inot sau un sport care sa-ti placa. Si fii fara grija ca situatia nu va dura mult. De obicei, cei tratati asa de catre colegii lor, cand vor fi mai mari au puterea de a intelege nepuntintele celorlalti. Asa ca sa incerci ca de acum si pana vei fi batran sa fii bun si iubitor cu cei din jurul tau, chiar si cu aceti colegi care se poarta asa. Fie-ti mila de ei ca nu stiu sa se puna in pantofii altcuiva (adica in locul tau in acest caz). Si inca un sfat: roaga-te la Dumnezeu sa iti trimita si tie un prieten bun si altfel vei infrunta comportamentul celorlalti. Oricum vei fi mai incolo, te rog sa nu tii rautate pe colegii tai de acum. Toate cele bune daraga Arcani

10 răspunsuri:
| foxsilver a răspuns:

Daca vezi ca se poarta asa de urat cu tine, de ce vrei sa stai in mijlocul lor?
E adevarat ca, fiind o fire sociabila simti nevoia sa fi inconjurat de colegi, dar daca ei te dau mereu la o parte e mai bine sa stai la distanta. Si-asa, decat sa ai niste prieteni nesimtiti, mai bine te lipsesti de ei, ignora-i pe toti, daca altfel nu se poate!