| Arcani a întrebat:

Buna TPU azi am ceva de discutat. Iata povestea:
Eu sunt elev in clasa VI-a si sunt mai mic de felul meu si mai timid fata de colegii mei care sunt inalti si ii cunosc pe toti din scoala.Toti ma iau in ras si isi bat joc de mine si ma bat unii si m-am saturat de asta.Nu stiu ce sa fac am incercat sa-i ignor insa nu pot pentru ca ar insemna sa-i ignor pe toti.Asa ca vreau un raspuns.Ce sa fac? Nu mai vreau sa fiu doar fraierul care sta si ii priveste pe ceilalti cum stau si vorbesc, insa daca ma bag si eu ma injura si zic ceva de genu:mars ma tu de-aici ca pe tine nu te baga nimeni in seama.Asa ca intrebare mea este ce pot sa fac?
PS:Nu vreau sa-i spun dirigintei pentru ca nu vreau sa-i spun chiar pe toti. Multumesc mult.

Răspuns Câştigător
| AliGab a răspuns:

Spune-le parintilor situatia ta si vezi ce spun. Poate te muta la alta scoala. Incearca, daca isi permit parintii tai, sa-i rogi sa te duca sa faci inot sau un sport care sa-ti placa. Si fii fara grija ca situatia nu va dura mult. De obicei, cei tratati asa de catre colegii lor, cand vor fi mai mari au puterea de a intelege nepuntintele celorlalti. Asa ca sa incerci ca de acum si pana vei fi batran sa fii bun si iubitor cu cei din jurul tau, chiar si cu aceti colegi care se poarta asa. Fie-ti mila de ei ca nu stiu sa se puna in pantofii altcuiva (adica in locul tau in acest caz). Si inca un sfat: roaga-te la Dumnezeu sa iti trimita si tie un prieten bun si altfel vei infrunta comportamentul celorlalti. Oricum vei fi mai incolo, te rog sa nu tii rautate pe colegii tai de acum. Toate cele bune daraga Arcani

10 răspunsuri:
| foxsilver a răspuns:

Daca vezi ca se poarta asa de urat cu tine, de ce vrei sa stai in mijlocul lor?
E adevarat ca, fiind o fire sociabila simti nevoia sa fi inconjurat de colegi, dar daca ei te dau mereu la o parte e mai bine sa stai la distanta. Si-asa, decat sa ai niste prieteni nesimtiti, mai bine te lipsesti de ei, ignora-i pe toti, daca altfel nu se poate!
Cauta-ti alte preocupari, citeste o carte sau o revista de curiozitati, invata sa faci integrame, in felul asta iti vei imbogati mintea si ii vei privi cu alti ochi, te vei simti mai superior fata de ei, care nu au in minte decat sa faca glume proaste.
Si daca vreodata vor veni la tine sa te bata, spune-i unuia dintre parinti sa te astepte la poarta scolii, arata-i pe cei de la care ai luat bataie, si sa-i lamureasca cum sta treaba, ca nu esti singur pe lume si are cine sa te apere.
Si nu mai fii timid, timiditatea e doar pentru fete!happy


| mimiwewem a răspuns:

Bună. Părinții tăi ar trebuie să știe. Poate rezolvă ei ceva.

| Someonewhoappreciatelife a răspuns:

Salut. Aici poţi găsi un articol ce oferă sugestii utile în legătură cu acest gen de probleme: http://www.jw.org/......lyingului/
Sper să te ajute!

Răspuns utilizator avertizat
| zHeArTz a răspuns:

Cand se mai ia cineva de tine fa pe durul spunandu-i "Ia mana de pe mine ca te lovesc " sau " Ai 3 secunde sa iei mana" etc. Daca persista ii dai fie un pumn fie un picior, iti zic eu chit ca ti-o iei pe viitor o sa fi privit cu alti ochi happy

| alexalexandrusincerul a răspuns (pentru zHeArTz):

Nu,nu poate sa faca asa pentru ca ii vor face mai rau, daca vor vedea ca are tupeu.De aia trebuia inca de la inceput sa faca alta impresie.Acum,sunt putine solutii, trebuie sa incerce sa se poarte altfel, dar cu ei are sanse mai mici.

| molocemarius a răspuns:

Asculta,si un coleg de al meu era mai mic de statura si s-a dus la un curs de inot a invatat cam jumatate de an si acum e aproape cat mine. Funda?

| PiatrăAscuțită a răspuns:

Mdaaa... Tuturor ni s-a intamplat macar o data asta. Hmmm,daca faci pe ignorantul nu merge? Atunci invata-i minte pe nemernici sa nu se mai puna vreodata cu tine. Roaga-ti parintii sa te dea la un curs de autoaparare cum ar fi karatele, sau luptele libere. Fa in fiecare zi exercitii fizice, si daca te mai injura loveste-i si demonstreaza-le ca nu esti tu ultimul prost. Daca nici asa nu merge, atunci spune-i dirigintei/dirigintelui, ce fac ei, sau chiar parintilor care cu siguranta vor lua masuri. Daca nici asa nu se schimba situatia muta-te la alta scoalawinking

| CicaAnonim a răspuns:

Spunele parintilor sau profesorilor, daca nu merge poti sa faci si tu niste muschi sa ii bati si pe ei daca nu merge fa-ti niste prieteni de la clase mai mari si spune-le sa te apere.Astai tot din pacate si sa fii mai dur.