| Ethereal2007 a întrebat:

Buna ziua TPU! Ma numesc Alex, am vârsta de 16 ani, sunt elev in Galati si as dori o părere/un sfat. Recent s-au dat simulările naționale, astăzi ne-a comunicat notele iar la mate am luat 3.30 si la romana 7.35. Când au aflat părinții de nota de la mate au început sa tipe la mine si sa ma jignească in toate felurile. De când am venit de la scoala si pana acum tot tipa la mine si ma demoralizează.Ei nu vor sa priceapă ca eu nu înțeleg matematica in niciun fel.Mai mult m-au făcut sa ma simt descurajat și sa nu mai învăț deloc.Eu nu consider ca ar trebui sa se comporte așa părinții cu copilul lor doar pentru o nota. Voi ce spuneti si ce sfaturi mi-ați da in legătura cu asta?

Răspuns Câştigător
| 199onur7 a răspuns:

Iei in loc sa stea sate asculte ce ai pațit mama ce ai pățit fiule ce ai pățit alex de nu ai putut lua si tu tot o nota mai buna haide sa facem ceva sa fie bine haide sa găsim un profesor ceva să-l plătim privat săte învețe mai bine ei in loc săte asculte iute cum te trateză amândoi...

14 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Ai 16 ani si esti abia clasa a VIII_a?
Inseamna ca ai ramas repetent cativa ani?

| dullcat a răspuns:

Reactia lor e normala in conditiile in care nu ti-ai dat silinta sau nu ai vrut. Daca tu chiar ai incercat si nu s-a putut, vorbeste cu ei si spune-le ca nu esti deloc multumit cu nota asta, nu te reprzinta, si ca vrei sa faci pregatire la matematica. Sunt sigura ca vor inteleg.

Totusi, gasesti pe Youtube videoclipuri cu exercitii si tot ar trebui sa se prinda ceva. Tind sa cred ca te-ai lasat pe tanjala.

| Ethereal2007 explică (pentru dullcat):

Fac pregatire din Septembrie. Nu se lipește nimic de mine. Pur si simplu nu înțeleg materia

| dullcat a răspuns (pentru Ethereal2007):

Inteleg, dar totusi poate ai noroc.

| Freya1 a răspuns:

Părinții fiind prinși în treburile lor nu mai conștientizează probabil cum s-au schimbat materiile în ziua de azi și ca nu toată lumea e făcută sa învețe x lucru.