anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna ziua tuturor!
Ma simt total descoperit, neinteles, ba chiar respins pentru niste probleme prin care trec! Am 19 ani, un vis in brate si o multime de greutati pe umeri. Constientizez ca inceperea maturitatii vine cu riscurile si greutatile sale insa, am nevoie de un sfat prin care sa vad ce mai este de facut! Am suferit din dragoste inca din adolescenta. Am fost parasit, mintit si inselat. Am cunoscut un copil, o fata de 17 ani, un inger pentru mine! Un om impresionant de care m-am indragostit nebuneste! Nu am luat niciodata in calcul varianta de a-i face rau, de a o rani, desi multi ofera ceea ce primesc! Am fost langa ea si ea langa mine cand ne era greu. Am plans, am ras, ne-am uitat la stele impreuna dar si la fulgere! Am crezut ca va fi diferita insa se pare ca Dumnezeu ma pune din nou la incercare! Sunt student, muncesc pentru un vis de mic copil! Ma zbat singur ca sa fiu langa ea, sa o am in brate caci in suflet mi-e mereu! O vizitez aproape saptamanal insa ea a luat-o pe alte drumuri! M-a mintit, m-a jignit, mi-a intors spatele cand nu i-a mai convenit ceva si astazi am gasit o conversatie cu un baiat in telefonul ei, primise un mesaj cat timp nu era langa telefon! Merg sute de kilometri ca sa ma intorc la ea si ei ii este greu sa miste un deget.
Nu rateaza niciun moment in care sa ma faca sa ma simt prost, ba chiar imi spune sa o las cand nu ii mai convine. Ce sa fac? Va mai fi acelasi om de care m-am indragostit si care ma iubea vreodata?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Daca mai ai putina demnitate, îți iei ouale și tălpășița, nu mai ai treabă cu ea.
Tipa te vede că pe un fraier, ești ceva mai feminin sa nu zis moale pentru ea, de aia te tratează ca pe o carpa.
Trebuie sa ai mai mult respect față de tine, din moment ce vezi că nu merge cu ea, nu îți sacrifici demnitatea pentru că dacă te îndrăgostești și investești multe într-o fata nepotrivita, poate sa te marcheze urât de tot. Învață să nu te mai lași cuprins de sentimente și gândește logic. La ce e mai bine pentru tine.

Dumnezeu a zis să îl iubești numai pe el, nu are rost sa te îndrăgostești de persoane, lucruri, obiecte, o sa ai numai de suferit.

7 răspunsuri:
| GabiDumitrescu a răspuns:

Nope. Stiu ca e greu de conceput asta, poate niciodata nu vei inghiti realitatea, te vei invinui pe tine ca... ceva, orice, vei cauta lucruri pe care ar fi trebuit sa le faci altfel, dar nu mai fa asta. Nu e vina ta. Te-ai indragostit de o icoana, icoana aia a devenit om. Sufera, plingi, ridica-te singur de dupa cap, fruntea sus, mergi mai departe. Mai bine sa te simti prost singur decat sa te simti prost ca si fraier dintr-un asa-zis "cuplu" care nu mai e asta.

| LoveSleep a răspuns:

Ce drama queen ești.
Nu crezi ca exagerezi puțin?
Calmează-te înainte să-ți cada clitorisul.

| OldSoul a răspuns:

Si, de ce mai esti alaturi de ea?
Pentru acele iluzii?

| cristimihailov a răspuns:

Tu te-ai indragostit de ea sau ai pus-o pe un soclu?

| Emma30555 a răspuns:

Timpul le rezolva pe toate. Dacă povestea asta s-a încheiat va veni timpul pentru o alta poveste, nu ți face griji

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Îmi pare f rău pentru tine. Pt ca uite, mai e câte un baiat cuminte, cu suflet bun, la locul lui și vine o fata care îl rănește emoțional și îl face sa-și piardă puritatea și bunătatea. Îl înrăiește treptat. Eu te sfătuiesc sa o scoți din cal orice ar fi pentru ca e și f toxica ea dacă te faci sa te simți jalnic. O sa suferi poate o luna, doua un an chiar și sunt convinsa ca vei întâi o fata care chiar merita iubirea ta. Sunt multe fete care ar vrea o parte cât de mica din ce oferi tu. Pt ca ești rar deși poate crezi ca exagerez. Plângi, Descarcă te și ridica capul mergi înainte. Fi puternic pentru ca viața e doar una și nu merita sa intri in depresie sau sa cazi pentru o persoana. Iesi cu oamenii Dragi tie și detașează te usor. Sper sa treci peste, dar nu mai privi in trecut pentru ca s-ar putea sa te rănească încă o data și încă o data și sa te facă slab.

| Mihaa890 a răspuns:

Ionuț, te înțeleg perfect prin ce treci, ești un om sensibil, cald... Oferi afecțiune, faci eforturi pentru viata ta, chiar și a ei, dar ea are doar 17 ani și încă mintea îi zburda. Fii demn, nu te lasă călcat în picioare! Clar nu este acea maturitate și e cazul sa fii realist. A devenit o relație toxica, neîncrederea, instabilitatea emoțională... Vorbește clar cu ea și dacă nu rezonează cu tine, las-o!