anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna ziua tuturor!
Ma simt total descoperit, neinteles, ba chiar respins pentru niste probleme prin care trec! Am 19 ani, un vis in brate si o multime de greutati pe umeri. Constientizez ca inceperea maturitatii vine cu riscurile si greutatile sale insa, am nevoie de un sfat prin care sa vad ce mai este de facut! Am suferit din dragoste inca din adolescenta. Am fost parasit, mintit si inselat. Am cunoscut un copil, o fata de 17 ani, un inger pentru mine! Un om impresionant de care m-am indragostit nebuneste! Nu am luat niciodata in calcul varianta de a-i face rau, de a o rani, desi multi ofera ceea ce primesc! Am fost langa ea si ea langa mine cand ne era greu. Am plans, am ras, ne-am uitat la stele impreuna dar si la fulgere! Am crezut ca va fi diferita insa se pare ca Dumnezeu ma pune din nou la incercare! Sunt student, muncesc pentru un vis de mic copil! Ma zbat singur ca sa fiu langa ea, sa o am in brate caci in suflet mi-e mereu! O vizitez aproape saptamanal insa ea a luat-o pe alte drumuri! M-a mintit, m-a jignit, mi-a intors spatele cand nu i-a mai convenit ceva si astazi am gasit o conversatie cu un baiat in telefonul ei, primise un mesaj cat timp nu era langa telefon! Merg sute de kilometri ca sa ma intorc la ea si ei ii este greu sa miste un deget.
Nu rateaza niciun moment in care sa ma faca sa ma simt prost, ba chiar imi spune sa o las cand nu ii mai convine. Ce sa fac? Va mai fi acelasi om de care m-am indragostit si care ma iubea vreodata?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Daca mai ai putina demnitate, îți iei ouale și tălpășița, nu mai ai treabă cu ea.
Tipa te vede că pe un fraier, ești ceva mai feminin sa nu zis moale pentru ea, de aia te tratează ca pe o carpa.