anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Daca sunt studenta si stau in chirie,mai trebuie sa platesc lunile de vara daca nu voi mai sta acolo din mai? Mai am o colega de camera si una de apartament, care sta in alta camera.Contractul cica a fost facut pe "1 an" mai exact pana in octombrie de cand am inchiriat apartamentul.Va trebui sa mai platesc? Voi cum ati facut? Sau rezolv cu proprietara sa nu mai platesc suma de bani astfel incat sa nu le puna pe fete sa plateasca in locul meu.

Răspuns Câştigător
| Nilsson a răspuns:

Daca te muti in alta parte din toamna, nu cred ca e vreo problema, numai sa o anunti pe proprietara din timp ca sa stie sa caute alt chirias.
De regula contractele sunt facute pentru chiriasi, sa aiba o garantie ca proprietarul nu o sa mareasca tariful de la o luna la alta.
Nu am auzit pe nimeni sa fie acuzat ca de ce nu a stat in chirie pana la sfarsitul perioadei.

11 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Daca proprietara accepta sa nu respecti contractul si sa nu platesti, iti iei toate lucrurile si ea inchiriaza locul tau altei persoane. Daca vrei sa iti lasi lucruri acolo sau sa te intorci in toamna (sa iti fie rezervat locul), atunci evident vei plati, ca altfel proprietareasa iese in mare paguba.

| zăGhost a răspuns:

In mod normal, vara se plateste jumatate de chirie, daca nu stai acolo si vrei sa pastrezi apartamentul. Dar daca ai facut contract, trebuie sa respecti ce scrie in el.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Pai logic si normal platesti. E mai putin relevant daca stai sau nu

| Frank51 a răspuns:

Depinde ce clauze aveti in contract. Daca spui ca acel contract este pe 1 an, este posibil sa se refere la un an de studii si sa excluda vacanta. Dar tu stii mai bine ce scrie in contract. Vorbeste cu proprietarul, asta e singura cale de a afla si rezolva problema.

| 2EXA a răspuns (pentru Frank51):

Dar acest contract e doar "asa" sa nu plateasca ea la stat inca jumatate din pretul chiriei pe care ea il ia de la noi.