| Floareaalbastra1918 a întrebat:

Deși am 19 ani, el 21, sunt o studentă la ultimul an de colegiu, suntem impreună de 2 ani jumate și locuim împreună de un an, la început a fost tot perfect, mama mea accepta relația noastră ba chiar era mulțumită pană ce nu am fost la el. De acolo toate s-au inceput, el nu este într-atat de bogat, de la vreo 16 ani se întreține singur, părinții nu-l ajutau financiar, eu provin dintr-o familie normală.
Chestia e că mama mea și toate rudele îmi zic să mai caut prin "piață", că nu s-au așteptat așa ceva de la mine, se așteptau la ceva mai bun, însă eu nu am fost niciodată materialistă, de mic copil mă interesează doar dragostea (avand în vedere că ai mei sunt divorțați), toți imi zic că dragostea e trecătoare, o să țină încă 2, 3 ani și o să dispară, în acești 2 ani jumate am ajuns să iubesc intr-atat de mult, și pe zi ce trece il iubesc tot mai mult, nu-mi pot imagina viața fără el, chiar dacă nu are o sursă financiară bună, eu cred că cu timpul ne vom construi și ne vom ridica împreună, dar nu știu ce să mai fac, mama mea nu acceptă relația, a zis că vrea și ea să se intalnească cu niște oameni să stea la vorbă, menționez că din partea familiei lui cam nimeni nu mă are la inimă, toți mă "iau in bătaie de joc", nu știu ce să mai cred.El a zis că nu ai lui vor trăi cu mine, ci el și să nu dau atentie la nimeni, dar nu-mi convine.

Răspuns Câştigător
| Doja a răspuns:

Daca el se intretine singur, e serios, tine la tine si va intelegeti inseamna ca ai un mare noroc. Sunt f putini oameni asa in zilele noastre.

De regula cand vrei sa faci un lucru "altfel", chiar daca este pozitiv, te vei lovi de oameni care vor sa te tina in cele vechi... pentru ca sunt obisnuiti cu tine intr-un anume mod si vor sa ramai asa.