| Bianca21998 a întrebat:

Eu stau in chirie de 2 ani in Bucuresti, sunt studenta. As vrea sa se mute prietenul meu la mine si el vrea asta. Avem 3ani impreuna, amandoi 21 de ani. Anul asta repet anul 2 deoarece nu am reusit sa fac punctele credit necesare. Cand mama a aflat ca vreau sa se mute prietenul meu cu mine a facut urat, ca cica nu o sa imi mai vad de facultate si ca o sa ajung la cratita, multe alte prostii.


Tata zice ca daca nu as fi repetat anul ar fi fost de acord.

Nu inteleg de ce la 21 de ani trebuie sa ma "pedepseasca" asa, de parca are vreo legatura una cu alta... am foste colege de liceu si generala care la varsta asta au copii si sunt fericite ca ai lor le ajuta si le ofera suport moral. Eu trebuie sa imi fac nervi cu orice. La 21 de ani n.am voie sa stau pana la cat vreau afara, ma controleaza mama sunandu-ma la telefon tot timpul pana ma aude ca sunt in casa. E deja prea mult.


Cum scap de chestia asta? Cum ii conving sa termine maicamea cu prostiile ca nu mai sunt la varsta la care sa zica ea mereu ce sa fac?

8 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Ascultai macar pana termini fuckultatea apoi ai viata libera sa iti faci de cap. Daca ei ti.au platit costurile pentru studii le cam dau dreptate distragerea amoroasa e posibil sa te faca sa nu termini cu bine studiile

| katy a răspuns:

Ai sa reusesti sa iti accepted independenta, atunci cand iti vei castiga singura banii, fara sa depinzi de ajutorul lor

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Nu poți scăpa de chestia asta.
Nu poți să îi convingi. A con-vinge înseamnă a-i con plus în-vinge, să îi invingi în bătălie.
Dacă mama și tata îți plătesc gazda, ești obligată să asculți de ei.

| Freya1 a răspuns: