| Linda724 a întrebat:

Hei cum le pot spune parintilor ca am luat o nota mica?
Faza e ca ei pun accent foarte mare pe note iar eu sunt o eleva in general de 10, dar am mai scazur putin si in ultima vreme iau note mai mici 7-8 iar parintii nu inteleg ca am mai crescut si ca este si mai greu la scoala. Ei tot imi insista ca trebuie sa ajung la nivelul lor dar eu nu cred ca ei nu au luat niciodata o nota mai mica de 10. Daca le ascund mi-e teama ca vor afla la sedinta sau de la alti parinti. Azi am avut test la geografie si s-a intamplat asa: saptamana trecuta am dat test iar eu am avut cea mai buna lucrare, impreuna cu inca 3 colegi care am fost singuriii care am luat 10. Si l-am mai dat inca odata pentru ca restul au fost note mici, iar eu nu am stiut ca dam si nici nu mi s-a parut corect nici pentru mine, nici pentru cei care au mai luat 10. Si nu am invatat si nu am stiut mai nimic. Ma astept la un 5 si nu stiu ce sa fac. Parintii mei vor fii foarte furiosi... ajutor!

8 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ai fi putut să lipsești în acea zi și așa poate îți punea nota aceea, depinde și în ce clasă ești. Așteaptă liniștită până cand aduce testele, poate va face media, așa am pățit eu anul trecut când am luat 2 și mi-a pus 7, însă acela a fost test neanunțat.
Eu când mai iau note care nu-s bune, nu le spun nimic, iar când iau un 10 la aceași materie îi spun: "Am luat ieri un 6 la istorie/altă materie, dar nu-i problemă că mi-a pus și un 10, mai iau un 10 și-mi iese media 9. " Sau le mai spun că nimeni nu a luat mai mult de 7 și de multe ori îmi dau seama ce greșesc în teste așa că-mi exprim nemulțumirea de față cu mama ca să n-am întrebări de la ea pe urmă.
Pe mine nu se supără pentru că la o materie, care este considerată grea de mulți elevi, eu mă descurc foarte bine.
Succes și nu te mai stresa!

| devilshelp a răspuns:

Asta as vrea sa stiu si eu. Sunt in fix aceeasi situatie. Doar ca la mine e posibil sa iau 4 in loc de 5, tot la geografie...