| Linda724 a întrebat:

Hei cum le pot spune parintilor ca am luat o nota mica?
Faza e ca ei pun accent foarte mare pe note iar eu sunt o eleva in general de 10, dar am mai scazur putin si in ultima vreme iau note mai mici 7-8 iar parintii nu inteleg ca am mai crescut si ca este si mai greu la scoala. Ei tot imi insista ca trebuie sa ajung la nivelul lor dar eu nu cred ca ei nu au luat niciodata o nota mai mica de 10. Daca le ascund mi-e teama ca vor afla la sedinta sau de la alti parinti. Azi am avut test la geografie si s-a intamplat asa: saptamana trecuta am dat test iar eu am avut cea mai buna lucrare, impreuna cu inca 3 colegi care am fost singuriii care am luat 10. Si l-am mai dat inca odata pentru ca restul au fost note mici, iar eu nu am stiut ca dam si nici nu mi s-a parut corect nici pentru mine, nici pentru cei care au mai luat 10. Si nu am invatat si nu am stiut mai nimic. Ma astept la un 5 si nu stiu ce sa fac. Parintii mei vor fii foarte furiosi... ajutor!

8 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ai fi putut să lipsești în acea zi și așa poate îți punea nota aceea, depinde și în ce clasă ești. Așteaptă liniștită până cand aduce testele, poate va face media, așa am pățit eu anul trecut când am luat 2 și mi-a pus 7, însă acela a fost test neanunțat.
Eu când mai iau note care nu-s bune, nu le spun nimic, iar când iau un 10 la aceași materie îi spun: "Am luat ieri un 6 la istorie/altă materie, dar nu-i problemă că mi-a pus și un 10, mai iau un 10 și-mi iese media 9. " Sau le mai spun că nimeni nu a luat mai mult de 7 și de multe ori îmi dau seama ce greșesc în teste așa că-mi exprim nemulțumirea de față cu mama ca să n-am întrebări de la ea pe urmă.
Pe mine nu se supără pentru că la o materie, care este considerată grea de mulți elevi, eu mă descurc foarte bine.
Succes și nu te mai stresa!

| devilshelp a răspuns:

Asta as vrea sa stiu si eu. Sunt in fix aceeasi situatie. Doar ca la mine e posibil sa iau 4 in loc de 5, tot la geografie...

| JustMeForever3 a răspuns:

Salut părinți, am luat azi o notă mică la scoală.

| JustAGirl333 a răspuns:

La mine e și mai râu. Când am luat un 8 m-au certat super rău (la geografie, geografia asta are ceva cu toți)
Și am mai luat un 8 la romana și dacă afla nu va fi prea ok.

| AnielAn a răspuns:

Incearca sa vorbesti deschis cu ei si sa le zici ca e mai greu si ca inceci din rasputeri sa iti scoti medii cat mai bune, incearca sa ii convingi ca tu te pregatesti cat de mult poti si te straduiesti cat de tare sa obtii note cat mai mari. Demonstreaza-le prin a-i pune sa te asculte la anumite materii si sa vada cat de mult te-ai pregatit. Sau daca nu stii mai mult de 7 -8 spune-le sa iti arate si sa iti explice ca sa poti de mai mult. De asemenea daca ti-a dat testul la geografie arata-le nota sau spune-le ca ai luat 10, si fa cumva sa te creada sau daca nu sa o intrebe pe profa / profu de geogra si sa vada care e situatia si incearca sa le povestesti faza de la geografie si cum s-a intamplat. Si daca iti reproseaza faptul ca vor sa ajungi la nivelul lor spune-le ca pentru asta ai nevoie de ajutorul lor in primul rand sa te inteleaga si apoi sa vina sa te ajute la ce nu stii. Dar pentru asta si tu incearca sa inveti cat mai bine lectiile incat sa poti sa ajungi la 10 si sa le prezinti alor tai ce ai invatat, daca vor vedea ca tu chiar te-ai straduit nu au cum sa zica ceva daca vei lua o nota mai mica asta ar putea fi si severitatea unui profesor care nu da 10 fie cum. Sau spune-le sa mearga la scoala si sa discute cu diriginta sau cu profesorii, daca ai note bune si esti cuminte pe la ore profesorii vor zice numai de bine si parintii tai o sa isi schimbe parerea. Sper ca am fost de folos, succes la scoala in continuare

| Purplegirl101 a răspuns:

Eu zic sa te calmezi si sa zici parintilor ca scoala e mai grea acum... Plus sa le spui ca nu notele sunt mai importante decat propriul lor copil

| sorinalex a răspuns:

E important sa spui adevaru', mai ales celor apropiati. Acu' si ei ar trebui sa inteleaga ca nu poti fi mereu la acelasi nivel. E logic.

| ihavealotofquestions a răspuns:

Pai eu fac astfel: vorbesc de scoala cu ei si brusc schimb subiectul si zic, a daa si vezi ca am luat o nota mica, scuze dar e scoala grea intelege si tu ca nu sunt robot sa iau 10 sau (gandeste-te bine un motiv bun pentru care sa spui ca ai luat nota mica) si apoi le zici sa te inteleaga si la mine merge, (imi zice ca e ok atata timp cat nu iau 4 si 5 in prostie, imi zic ca toata lumea mai ia o nota mica)


Sper ca te-am ajutat!