anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Imi e foarte greu sa scriu despre asta... nu stiu ce sa fac sau ce sa spun... asa ca voi incepe direct.
Sunt un om sincer si de aceea poate ca acest mesaj va contine pasaje in care "ma laud" insa intentia mea este doar sa ma descriu ca sa intelegeti mai bine situatia.

Sunt student la Universitatea Warwick din UK, la informatica, anul 1. (locul 4 UK la capitolul info, dupa Cambridge - unde am primit oferta, dar nu am avut bani sa ma duc, Oxford si ICL). Am avut note mari la Bacalaureat, 9.69 media si rezultate foarte bune la concursuri nationale si internationale si olimpiade. In general, sunt un tip ok, inteligent si doritor sa cunosc multe. Scoala mi-a placut, pana sa inteleg faza cu scoala romaneasca. De atunci am invatat, dar nu chiar asa de placere, ci mai mult silit fiind de dorinta mea de a fi sef de promotie.

De mic am fost insa bantuit de momente rele si necazuri. Bulling de mic, la scoala, de colegi si mai ales de profesori. Asta nu s-a oprit nici in clasa a 12a, cand s-a creat o retea urata de profesori care nu ma placeau deloc si imi doreau raul (invidiosi ca baiatul directoarei nu era la fel de bun ca mine).

In aceasta perioada, mama m-a ajutat si trebuie sa recunosc, m-a incurajat si imbarbatat mereu. M-a ajutat si la bacalaureat (ea e profa de romana).