| MihaelG a întrebat:

Mai are rost să mă lupt pentru ea chiar dacă in acest moment este cu altul? M-a și blocat pe Facebook.Cam din ziua din care e cu ăsta.din ce motiv credeti că a făcut asta? Menționez că este colega mea de clasă din clasa a 9-a și în 3 ani a părăsit-o vreo trei până acum și acum este cu altul.voi ce credeți ar trebui să o mai aștept am un sentiment care îmi spune că ar trebui să o mai aștept.

Răspuns Câştigător
| Onofrei_Gabi_Si_Deny_1979 a răspuns:

Nu renunță la ea! Lupta!
Dar întâi fa-o geloasă încercând sa para ca iti place de alta!
FUNDA, TE ROG?!

| MihaelG explică (pentru Onofrei_Gabi_Si_Deny_1979):

Pai si cum fac asta? ca sunt incepator si nu le am cu aceste lucruri mai ales ca este si prima mea iubire. sfaturi te rog?

10 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Da frate, sa nu te mai apropi vreodata de vreo fata, nici sa mai respiri aerul cu alta ca poate se trezeste asta dupa ce mai schimba vreo 10 sa-ti dea si tie o sansa.
Daca ai de gand sa-ti irosesti tineretea astepand dupa una n-ai decat.
Si nu, eu in locul tau n-as astepta.

| MihaelG explică (pentru Adry05):

Adică zici cum ar veni,, sa ma pis pe ea''? nu?

| Adry05 a răspuns (pentru MihaelG):

Exact. laughing

| Violleta2022 a răspuns:

Tu ori nu pricepi ori nu te ajuta mintea sa pricepi!
Cum adicade ce te-a blocat? Pai este evident pentru tot omul: este cu altul si nu te mai vrea pe FB-ul ei sa o urmaresti!
ea tiu-a inchis toate portile si tu te incapatanezi sa o astepti, de ce?
Chiar nu vezi ca NU te vrea deloc?!
Trezeste-te la realitate baiete, ca nu ai ce astepta, fata asta nu se va intoarce niciodata la tine, indiferent cati ar parasi-o, ea nu te vrea deloc.

| T0T a răspuns:

Bine, e ok să regreți după și să îți dai seama că ai fost idiot, așa te vei maturiza.

| Bondarel99 a răspuns:

Ati fost impreuna pana acum? Ea stie de sentimentele tale?

| MihaelG explică (pentru Bondarel99):