Întrebare recomandată | Suigeneris10 a întrebat:

Salut, am 20 de ani sunt student și am multe probleme, mai precis un frate bolnav psihic de 15 ani ( țipă, nu merge la baie etc) și pe deasupra mai am și o soră de 2 ani. Deci mai pe scurt părinții au avut grijă să îmi distrugă viața. Aș vrea să mă mut singur să fiu independent, dar nu pot, sufăr de o boală autoimună care mă împedică să muncesc cum aș vrea. Nu știu cum să procedez, dar vreau să ies din mizeria asta...
Nu prea am rude sau prieteni care să mă sprijine am nevoie de un sfat...

Răspuns Câştigător
| Andreeush a răspuns:

Faptul că ai un frate bolnav și o soră mai mică spui că ți-au distrus viața?
Dar la suferința fratelui tău nu te gândești? Nu crezi că și el și-ar dori o viață normală? Și un pic de sprijin din partea fratelui său mai mare?
Ar trebui să fii recunoscător că tu mergi la o facultate, că nu ai probleme de sănătate atât de grave.
Înteleg că nu îți e ușor nici ție nici părinților tăi dar asta e situația din păcate și va trebui să mergi mai departe.
Gândește pozitiv, cândva vei ajunge să ai și tu familia ta, copii tăi.

Răspuns Apreciat de Editori
| Furnicuta000 a răspuns:

Parintii gresesc atunci cand isi transforma copiii mai mari in bone, ei nu sunt obligati sa aiba grija de fratii lor mai mici, cel putin nu non stop. Dar pe de-o parte incearca sa ii intelegi si pe ei, poate nu au alta alternativa, nu trebuie sa faca rost de bani sa va intretina? Sau ai un parinte casnic?
Tu daca ai rezistat atata timp cred ca mai poti rezista pana termini facultatea.
Ai zis ca nu te poti angaja acum, dar dupa ce termini banuiesc ca vrei, nu? Nu de asta faci facultate, sa inveti o meserie?
De iesit acum din "mizerie" nu stiu cum ai putea face daca nu te angajezi, dar banuiesc ca te simti si foarte singur si exploatat. Ai putea sa incerci sa iesi mai mult, sa iti faci prieteni, asta o sa te schimbe mult in bine.

8 răspunsuri:
| DanielIlie a răspuns: