| Floreenofficial a întrebat:

Salut! Mai e cineva singur acasă ca mine? Mulțumesc!

17 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Kevin. De cativa ani incoace.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Da Kevin

suntserios
| suntserios a răspuns:

Da, eu in fiecare zi, ca momentant lucrez de acasa.

| ReddY25 a răspuns:

Eu nu

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da, eu! Am dat TV pe Mooz Dance si asta este.

| Continchiscontsters a răspuns:

În casa nu suport sa stau ori cât de obosit a-și fi de la munca când vin afară tot ies îmi iau bicicletă și ma duc de nebun peste tot chiar și acum sunt pe bicicletă afară

| anonim_4396 a răspuns (pentru Continchiscontsters):

Norocosul de tine. Mergeam și eu dacă nu se anunțau furtuni după-masă. Am mai fost plecat săptămâna trecută când se anunțau furtuni si am fost cu norul ba in dreapta, ba în stânga. Ca la întoarcere sa ma prindă ploaia când mai aveam 2 km pana sa ajung înapoi în oraș. Ca eu nu merg prin oraș, merg prin județ. Am crezut ca sunt mai rapid ca ploaia, dar ghinion. Am intrat și cu bicicleta pe o secțiune din DN unde era indicator interzis ( in cursul săptămânii e jale acolo, drum îngust, tiruri multe - de asta interzis la biciclete). Aveam alternativă pe ocolișuri, dar mergeam fix către nor în plin câmp. Si am avut de ales : fie omorât de fulger sau fie omorât de vreun tir. Si o ploaie din aia sănătoasă a început, iar pană am ajuns la primul adăpost aveam apa și la chiloți.

Oricum e timp de bicicleta și altădată. Si am mers destul deja, din ianuarie pana azi aproape 3000 km. Mai fac și pauze.

| Continchiscontsters a răspuns (pentru anonim_4396):

Aicia nu ploua mereu frate da și când o da ști ce frumos este ies afară direct îmi iau ceva pe mine cât de cât și bicicletă și se lasă un miros atâta de frumos frate mai ales când ma duc în pădure este un oraș mic pe nume linz din Austria unde locuiesc eu și am locul de munca tot aicia ieri am loat amendă 75 euro din cauza ca stateam pe TPU și mergem și pe bicielata mai prins din drum frate laughing) mi-am dat seama ca am pus-o da ce săi mai facă ziceam sa ma dau jos de pe bicicletă laughing)) când eram în România în orașul meu natal Constanța acolo dai frate cât vrei cu bicicletă ca nu ai stop la nimic laughing)) și dacă te vede poliția nu-ți zicea nimic bine la mine în orașul meu nu știu cum este în alte județe

| anonim_4396 a răspuns (pentru Continchiscontsters):

Adevărat ca miroase bine după ce plouă, dar asta nu face bine nici ție ca om, nici la bicicleta mai târziu pentru ca intra apa la butuci și încep sa scârțâie, lanțul și foile pot sa ruginească și alte aspecte. Din cauza umezelii la fund ( apa care sare de pe roata spate), eu odată am pățit sa răcesc și din cauza asta sa îmi provoace apariția unor mici hemoroizi. Uneori si din cauza răcelii pot apărea. A si sa nu mai aduc în subiect pericolul la care te expui mergând prin ploaie, frânele funcționând la capacitate mai mică, iar eu ultima data era sa cad din cauza ca am traversat calea ferata și roata a derapat pe șină.

Insa la Brașov de unde sunt eu nu am pățit sa am probleme cu poliția, deși acum 3 ani m-au tras pe dreapta unde au verificat starea la bicicleta, dacă am sonerie și alte aspecte. Nu au avut motiv sa se lege. De atunci pun o sonerie ieftina la bicicleta cât sa o am, Doamne Ferește se mai găsește vreun Garcea care sa îmi dea amendă. În rest nu am avut probleme pentru ca sunt un biciclist responsabil, umblu mereu echipat, când e necesar si vizibilitate redusa, pun stop, far pentru față, alt licurici, pentru sezon rece am cumpărat niște pantaloni care sunt culoarea la vesta reflectorizante și are chestii reflectorizante la glezne. Am casca, mănuși, ochelari - acum, ca tot a venit sezonul cald, m-am bronzat ca naiba pe fata, mâini, degete, picioare din cauza la echipament.

Am cutreierat 6 județe în România doar cu bicicleta și nu am avut probleme niciodată cu politia. Însă din vara anului trecut am renunțat la mers cu bicicleta prin țară, oarecum m-am săturat, am avut și un incident din cauza căldurii pentru ca inainte mergeam și mult ( peste 150 km) si am pățit sa fiu doborât de căldură. Nu a fost deloc plăcut și de atunci merg doar în apropiere, maxim județul vecin ( Covasna).

| Continchiscontsters a răspuns (pentru anonim_4396):

Doamne frate tu ai cutreierat 6 județedoar cu bicicletă frate tu ești altceva ai o rezistență imensă și un organism foarte sănătos 150km Doamne Dumnezeule. Eu nu lea am asa bine cu bicieltele frate ca tine eu ma mai duc asa afară când vin de la munca nu pot sta în casa deloc și ma duc afară iau un suc un cips și aia e ma duc de nebun unde îmi vede ochi și ma ține picioare mai stau și pe TPU ma mai claxonează un tir laughing)) de care ori nu am loato pe autobanda cu bicicleta dacă ai ști laughing))) ce sa faci frate mai riști viața laughing))) am ceva probelme la roți la ia frate când iau salariul ma duc său iau lui nebuna mea roți noi sa moara de necaz toate bicieltele sa vezi ce roți îi pune tati și ce laț frumos am săi pun abia aștept s-o duc la servis săi iau și ei ceva ca săracă nu mai duce mult așa am niște poze stai sa ți-l arăta cu bicicleta

| anonim_4396 a răspuns (pentru Continchiscontsters):

Stai liniștit ca sunt un nimic pe lângă alți cicliști care merg și câte 400 km in cât timp, sa zicem 26 ore. Cei profesioniști fac asta. Eu maxim am mers 180 km, dar și asa tras de par. A fost ultima tura de gen când era sa mor de la căldură, apoi am tăiat la jumătate km. Acum merg între 60 și 80 km maxim. Dar merg des. Doar ultimele doua ieșiri a fost una de 80 km si cealaltă de 86 km. Deci nu mai merg 160 km dintr-o bucata, dar merg 160 km în doua bucăți. Cel mai mult anul acesta am pedalat într-o zi 103 km în scop caritabil pentru Hospice din care 100 km s-au transformat în 100 euro. Decathlon donează câte 1 euro pentru fiecare km pedalat pentru bolnavii de cancer. Este evenimentul pe Facebook Hope on Wheels în fiecare an din luna mai. Bineînțeles ca exista pentru mai multe categorii de bicicliști, eu m-am înscris la 100 km știind ca pot duce. Dar exista și 10, 20 sau 40 km. Poate pedalezi și tu la anul., se poate de oriunde din lume.

Cât despre piese, eu am ceva rezerve. Nu îmi place sa ma aglomerez pentru ca apoi când tragi linie si începi sa calculezi faci infarct când vezi cât ai de plătit în total. Mai ales noi ăștia care ne dăm mult și nu cautam sa montam orice piese. Asa ca eu iau dinainte ca sa am pe ce pune mana la nevoie. Acum mai trebuie lanțuri de rezervă si pinioane.

| Continchiscontsters a răspuns (pentru anonim_4396):

Frate poate ne vedem la anul și participam împreun la Hope en Wheels vorbesc foarte serios și mergem dai tu 100km dau și eu 100km și sa fie bine toata lumea frate. Am sa ma duc cu ia pe 15 când îmi întra salariul sa vad cât ma cost sau iau rotile și lanțul maxim zic eu 200 face tot maxim ca nu-i ceva sa zici grav stai sa-i fac poze să-ți arăt pe nebuna mea

Https://ibb.co/X5bBbwJ

Hexagon Cros am 3 luni de când o am și acum pe 15 fac 4 luni de când o s-o am abia astept sa-i iau lanț și roți.

Am 9 viteze și roți de 29 frate

În 2 luni am loato am și garanție și actele la ia tot.

| anonim_4396 a răspuns (pentru Continchiscontsters):

În 3 luni deja si vrei sa ii schimbi roțile. Doar roata din fata la bicicleta mea are în jur de 11.000 km rulați și nu am înlocuit pentru ca nu a fost necesar. Doar roata din spate am înlocuit-o în februarie pentru ca am căzut cu bicicleta și atunci am crăpat janta. În cazul tău dacă janta nu prezintă crăpături, atunci nu înțeleg risipa de bani. Are joc, s-a descentrat, atunci merg centrate la loc din spițe în oricare service. Si asa plătești doar centrarea si lanțul, îți mai rămân și bani în buzunar. Roțile costa de la scump, la foarte scump.

| Continchiscontsters a răspuns (pentru anonim_4396):

Adevărată ce spui da mai bine Miau de acum sa am din timp poate mai încolo se scumpe se fac și mai scumpe și lanț trebuie săi iau altul neapărată căci o data mia sărit și scârțâie frate mai bine iau de acum sale am și când se sparge Doamne ferește una pun ști sa am din timp căci mai în colo nu vreau sa pierd timp sau sa fie mai scumpe mai bine iau de acum ca nu sunt chiar asa scumpe am garanție și actele la ia și merg de unde am loato maxim 150euro ar face 2 și face deja 4 luni pe 15 acum am căzut cu ia de mai multe ori prind păduri chiar și în centru orașului și de atunci lanțul nu mai este ce trebuie deloc și iau de acum din timp tot cei trebuie ca apoi sa aiba