anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Se apropie ziua mea si am vorbit cu fratele meu din Anglia sa imi trimita un telefon nou, e Samsung A71 dar el a spus ca se mai gandeste ca na e pandemie.

Acum am tot un Samsung A5 din 2017 si nu mai sunt multumit de el si vreau neaparat acel telefon, de lucrat nu pot sa lucrez ca am handicap gradul 2, am vrut sa ma angajez dar ma luau cu zaharelul ca ma vor suna.

Ce ziceti o sa imi trimita acest telefon?

4 răspunsuri:
| cristi202 a răspuns:

O sa ti-l trimita. Chestia cu pandemia e o vrajeala, te duce cu zaharelul ca sa ai parte de o surpriza.

| johnnny123 a răspuns:

Ai mai pus de cateva ori intrebarea asta si nu inteleg ce raspunsuri vrei sa primesti.

De unde vrei sa stim noi daca fratele tau iti va trimite tie un telefon de ziua ta? Nu va cunoastem, nu stim nimic despre relatia dintre voi, nu stim nimic despre situatia financiara a fratelui tau sau despre cat de darnic este.

Dar avand in vedere ca raspunsul lui este mereu "ma mai gandesc" sau "o sa vedem", ai putea sa tragi tu singur niste concluzii.

| Ineys a răspuns:

Nu.

| RazvanLegendaVie a răspuns:

Cred că da ( nu îl cunosc pe fratele tău deci nu am cum să-ți zic ) să fiu sincer e și scumpă livrarea acum.