| BotezatuGeorge a întrebat:

cum sa zic am o mica mare problema sunt un elev de clasă a V-a si nu pot sa cred ce părinți am. Sa incep : Totul a inceput la începutul anului ca ba tatăl meu cică in scoala o luat numai 9 si 10 la lucrari dar din cauza asta parinti cred ca eu sunt la fel ca el si daca iau o nota sub 7 SUNT CERTAT SI UNEORI SI BATUT adică sem. 1 a mers totul bine nu am avut probleme pana la final când la istorie al luat 2 de 4 si m-am mirat ca mama nu ma CERTAT e asta a trecut dar acum in sem 2 totul mergea bine si am dat tezele la final logic dar ca teza la mate sem.1 am luat 9 ( a fost materia usoara) sem.2 am luat 6 (teza a fost grea si noua ne a zis ca ne dă geometrie si ne a dat algebra mi-a picat fata când am vazut si nu am putut sa cred ei nici cam nu stiu de nota dar daca afla ma omoară ) iar partea mai grea, este ca eu nu sunt bun la romana si iau 7 sau 6 dar la teza din sem.1 am luat 6 nu ma CERTAT deloc teza din sem.2 am luat 4 ( când am vazut am înnebunit nici nu stiam ce e cu mine mai aveam oleacă si lesinam stiind ca o sa ma bată si încă asta cred iar doamna prof a zis ca ne dă 1 punct in plus daca facem proiect si chiar daca il fac de mana si de 100 de pagini tot 1 punct îmi dă si ar veni 5 iar eu ma rugam la doar 2 puncte doar 2 ca nu moare dar nu si mama va veni maine la scoala si o sa vadă chiar apropo ne a pus sa semneze parinti dar măcar daca era cea mai mare 6 dar e 9 si e o fata care face pregătire de rupe dar pe parinti nu i intereseaza pe eu sa iau 6 si nu stiu cum sa fac cum sa ii explic ca daca vede ma omoară acasa m ai ales ca cica teza ar fi fost usoara si nu am ce sa fac )



Voi ce sugerate? Cum pot sa o fac pe mama sa nu se duca maine la scoala ca sa nu vadă? Am cum sa ii schimb?


(Am uitat sa mentionez pe colegi daca iau si 2 nu ii ceartă nimeni doar pe mine deci ce pot sa fac?)

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

1. Parintii tai cer cam mult de la tine, si ar trebui sa discuti cu ei despre aceasta problema.
2.Invata mai mult si ia note mai mari. Macar daca luai un 7-8 la fiecare...

Nu le acunde asta deoarece cand vor afla, de la profesor, se vor simti si umiliti ca nu au aflat dar vor fi si nervosi. Spune-le tu situatia, nu pot amana discutia cu dirigintele.

| BotezatuGeorge explică (pentru anonim_4396):

Dar nu stiu cum sa le spun de 4 in teza la romana. Ideea e ca nu e organizat nica doar mama vrea sa vina la scoala si nu vreau

| BotezatuGeorge explică (pentru anonim_4396):

Dar poate as putea nu stiu cum o sa reacționeze va rog la un sfat o discutie exemplu ca nu vreau ceartă dar e romana si mai mult de un sfert din clasa nu a luat peste 5 si suntem 33

| anonim_4396 a răspuns (pentru BotezatuGeorge):

Spune-i ca ai facut tot ce ai putut sa iei nota aceea, ca te-ai straduit, ca a fost greu, si poate ii spui si chestia cu faptul ca s-au luat note mici. Promite-le ca in clasa a VI-a te vei schimba (sa faci asta), ca vei lua note mai bune, si atunci demonsteaza-le ca poti. Trebuie sa ii spui cat mai repede posibil ca daca nu o faci cred ca diriginta o va una pe mama ta, si sa afle nota asa nu este bine. Vorbeste cu e intr-un moment in care este calma si spune-i situatia.

4 răspunsuri:
| YouandI a răspuns:

Nu încerca sa te ascunzi, trebuie sa îți cunoască situata ta de la școală.
Eu îți recomand o metoda prin care sa iei note mult mai mari si sa îți faci si părinții sa fie mândri de rezultatele tale : nu învăța pentru nota, asta este cea mai mare greșeală pe care o fac elevii. Nota pe care o iei la școală nu reflecta mereu ceea ce cunoști tu! De aceea încearcă sa înveți pentru cunoașterea ta si pentru cultura ta generala.
Cunoscând mai multe o sa fii capabil sa te descurci in anumite situații, sa descoperi la ce ești bun, sa îți formezi un caracter.
Ești inca mic sa înțelegi poate ce ți-am enumerat mai sus dar cu timpul o sa realizezi multe lucruri.
In cazul in care nu te descurci sa zicem la o anumită materie, de exemplu romana, roagă un coleg sa te ajute, roagă profesorul sa îți mai explice ce nu ai înțeles ( mergi la catedra in pauza si il întrebi, ori in timpul orei daca este cerut acest lucru ), daca chiar nu te descurci nici după ce faci toate astea cere-le părinților sa faci meditatii, nu tot anul, doar câteva ședințe, pana începi sa îți dai seama unde e problema. Nu te încurajez neapărat la meditații dar si eu am trecut prin școală si stiu cum sunt unii profesori, nu explica bine, au un mod ciudat de a preda sau nu prezinta interes.
Sa ai spor copilaș si multa bafta la școală!