| BotezatuGeorge a întrebat:

cum sa zic am o mica mare problema sunt un elev de clasă a V-a si nu pot sa cred ce părinți am. Sa incep : Totul a inceput la începutul anului ca ba tatăl meu cică in scoala o luat numai 9 si 10 la lucrari dar din cauza asta parinti cred ca eu sunt la fel ca el si daca iau o nota sub 7 SUNT CERTAT SI UNEORI SI BATUT adică sem. 1 a mers totul bine nu am avut probleme pana la final când la istorie al luat 2 de 4 si m-am mirat ca mama nu ma CERTAT e asta a trecut dar acum in sem 2 totul mergea bine si am dat tezele la final logic dar ca teza la mate sem.1 am luat 9 ( a fost materia usoara) sem.2 am luat 6 (teza a fost grea si noua ne a zis ca ne dă geometrie si ne a dat algebra mi-a picat fata când am vazut si nu am putut sa cred ei nici cam nu stiu de nota dar daca afla ma omoară ) iar partea mai grea, este ca eu nu sunt bun la romana si iau 7 sau 6 dar la teza din sem.1 am luat 6 nu ma CERTAT deloc teza din sem.2 am luat 4 ( când am vazut am înnebunit nici nu stiam ce e cu mine mai aveam oleacă si lesinam stiind ca o sa ma bată si încă asta cred iar doamna prof a zis ca ne dă 1 punct in plus daca facem proiect si chiar daca il fac de mana si de 100 de pagini tot 1 punct îmi dă si ar veni 5 iar eu ma rugam la doar 2 puncte doar 2 ca nu moare dar nu si mama va veni maine la scoala si o sa vadă chiar apropo ne a pus sa semneze parinti dar măcar daca era cea mai mare 6 dar e 9 si e o fata care face pregătire de rupe dar pe parinti nu i intereseaza pe eu sa iau 6 si nu stiu cum sa fac cum sa ii explic ca daca vede ma omoară acasa m ai ales ca cica teza ar fi fost usoara si nu am ce sa fac )



Voi ce sugerate? Cum pot sa o fac pe mama sa nu se duca maine la scoala ca sa nu vadă? Am cum sa ii schimb?


(Am uitat sa mentionez pe colegi daca iau si 2 nu ii ceartă nimeni doar pe mine deci ce pot sa fac?)

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: