anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Stiu ca nimeni nu va citi asta, dar meh.
Hello lume. Am decis sa ma descarc aici si sa cer ajutorul cuiva pentru ca nu mai suport sa tin totul in mine. Uite cum sta treaba: Am 13 ani, sunt un copil, sunt eleva ca oricine. Am probleme cu familia si scoala. Tata e alcoolic, nu ii pasa de familie, se cearta cu mama mereu. Bineinteles ca nici de mine nu-i pasa. Mama, sa zicem ca ii pasa de mine intr-un fel, dar niciodata nu m-a intrebat cum ma simt, cum a fost ziua mea si chestii de genul. Avand in vedere ca mama e in invatamant, profesorii au multe asteptari de la mine. Ma consideram destul de buna la scoala pana anul asta. Nu sunt prea priceputa la matematica, iar anul asta am fizica si chimia, iar acolo sunt praf. Notele mele la fizica si chimie sunt foarte mici, iar din cauza asta profa are o parere proasta despre mine. Spune "ca pot dar nu vreau" sa inteleg si sa rezolv probleme. Dar nu e asa. Ca sa fii bun la o materie trebuia sa iti si placa, nu? Pe mine nu ma atrag deloc matematica, fizica si restul. Anul trecut ma descurcam la matematica, dar anul asta am si geometria, iar la asta, sunt varza. Profesorii ma preseaza prea tare, si asta ma streseaza, iar de asta toate notele mele au cam scazut. Stiu ce ganditi, nu e greu, trebuie sa-mi dau silinta si sa vad mai tarziu ce ma asteapta, mai greu, dar nimeni nu vrea sa inteleaga happy. Cum am spus, scoala ma streseaza, nu ma prea inteleg cu colegii de clasa si sunt retrasa. Acasa, nu am conditii prea bune -avand in vedere ca stau la tara-, si ii aud mereu pe parintii mei cum se cearta. Am vrut sa-i spun mamei ce simt, dar ea e prea ocupata cu munca, ori cu televizorul, telefonul, orice e mai important decat mine. Tata, e tata. Numai bautura exista pentru el. Parintii mei ma cearta din lucruri minore, mama face misto de aspectul meu (pentru ca la Craciun m-am ingrasat destul de mult ), si cum eu ascult toate criticile astea zile incontinuu, nu e prea placut din punct de vedere al