| Casian76 a întrebat:

Sunt un student care vrea sa se tina serios de carte în continuare; 4 zile din săptămâna le petrec la facultate iar 3 la job din cauza neșansei sa ma nasc într-o familie modesta încerc sa îmi acopăr singur cheltuielile fără a îi îngreuna pe ai mei cu banii.
Problema e relația mea... Am o iubita pe care o prețuiesc enorm, suntem împreună de 1 an ne despart 200 Km. ne-am văzut de multe ori fiindcă mai veneam la ea sau ea la mine și dormeam câteva zile unul la altul.
Ma doare ca nu o sa mai am timp de ea, pe ea o sa o doară mult mai tare.
Ce sa fac sa înțeleagă ca ne vom vedea mult mai rar?

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| flixbuster a răspuns:

Cred ca de inteles intelege, ca e destul de clar. Problema e sa accepte. Sau mai degraba sa (te) astepte.

Din pacate, oricat incearca toti "motivationistii" sa ne explice ca poti sa faci orice totul e doar sa vrei sau ca le poti avea pe toate in viata, practica bate teoria.

7 zile cat are saptamana - 4 zile facultate - 3 zile job = 0 zile libere. Presupun ca cele 4 zile facultate si 3 zile job sunt diferite ca altfel se schimba calculul (si nu mai scriai aici).

Cum ar veni, tu la ea nu mai poti merge. Dar ea la tine de ce nu mai poate veni?

6 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Să înțeleagă dacă te vrea. Scurt.

| Frank51 a răspuns:

Daca nu era de ajuns distanta, mai trebuie sa si inteleaga ca nu te vede decat o data pe an, fi serios... Daca nu poti sa fi langa ea in momentele importante din viata pentru ce mai insisti? Nu mai chinuiti oamenii degeaba...

| Panamax a răspuns:

In primul rand o familie modesta nu inseamna o nesansa ba chiar dimpotriva, te invata sa te descurci cu propriile forte.
Cat despre facultate abia ai inceput-o, relaxeaza-te.
De iubita se pare ca te-ai plictisit.Las-o in pace sa-si gaseasca pe cineva mai interesant decat un tocilar.

| FreddieM a răspuns: