anonim_4396
Întrebare recomandată | anonim_4396 a întrebat:

Am o problema la bicicleta sau cel puțin asta cred. Nu prea ma pricep la biciclete, sunt și la prima bicicleta. Dar totuși îmi dau seama ca ceva este în neregula pe lanț pentru ca, atunci când pedalez, lanțul scoate un sunet ciudat în zona pinioanelor. Se aude ca și cum ar picura apa. Am intors mai devreme bicicleta cu rotile în sus și am ascultat de unde ar scoate sunetul și din zona pinioanelor vine. Ieri și alataieri m-a prins ploaia in oraș și eram pe bicicletă. Ieri am văzut prea târziu ca un pasaj prin care trec în fiecare zi este inundat și am întrat cu bicicleta în apa pana la brâu. Chestia ca pasajul are acces pentru bicicletă, am coborât pe bicicleta și deja eram în pantă când am văzut apă in pasaj.

Am ajuns acasă, am șters bicicleta de apa, lăsat sa se usuce, am degresat lanțul apoi uns cu ulei. Am produse speciale de intretinere, lanț, cumpărate de la dechatlon. Tot de la Decathlon am cumpărat și bicicleta, este si în garantie.

Dar sunetul ăla problemă de la umezeala sa fie, trebuie lăsat sa se usuce, curățat mai mult, sau problema lanț/pinion și mers la atelier cu ea? Sau trebuie doar reglata din schimbător?

Ma rog, orice sfat e binevenit. Am bicicleta MTB cu 21 de viteze.

Răspuns Câştigător
| Fxsol a răspuns:

Nu trebuie să faci nimic. Apa ar trebui să se scurgă / usuce singură. Dacă nu o face... e proastă din proiectare bicla aia. Eu i-aș da retur.
Auzi, și roți descentrate, și frână lipsă - asta după ce a fost deja pe la ei...

6 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

Sincer, n-am priceput deloc natura problemei tale. Filmează și pune clipul pe Youtube, apoi distribuie aici link-ul ca să priceapă lumea care e necazul tău.
Deși, sincer, eu cred că nu e nimic, cel mult o dezaliniere a deraiorului ce se poate ușor rezolva la ei la service, dacă e nouă și în garanție.

| anonim_4396 explică (pentru mihai69):

Oricum merg cu ea în service pentru ca, pe langa aceasta problema, mai am probleme cu frâna din spate care nu mai tine deloc și am nevoie și de centrare roti pentru ca am observat cum joaca rotile stânga-dreapta și față și spate. Cat despre problema cu lanțul, cred ca la deraior este problema. La început nu știam cum se numește piesa și m-ai făcut sa caut pe google și da, de acolo se-aude sunetul. Bicicleta are garanție și am cumpărat-o în urma cu o luna și jumătate. Oricum, cred ca o voi rezolva pe bani și frâne și tot. Dacă o trimit la garanție îmi vor tine bicicleta mult deoarece sunt foarte aglomerati. Acum câteva zile am fost sa repar o pană și venise un bărbat sa lase două biciclete în service și băiatul de la atelier spunea ca au programări pana în 28 a lunii. Dacă cumperi piesele ții le și montează direct +manopera dar nu costa mult sa ții le monteze.

| Fxsol a răspuns:

A întrat apă in rulmenți învață la pedale or in spate pinioane

| anonim_4396 explică (pentru Fxsol):

Da, recunosc ca sunt varză la aceasta categorie. Iar dacă a întrat apa cum spui tu, ce ar trebui sa fac? În afara de service.

Adevărat ca nu se mai aude cum se auzea ieri seara de ex. Am fost astăzi cu ea și nu se mai aude asa, plus ca frâna s-a stricat din vina mea, rotile s-au descentrat tot din vina mea. Am mers cu bicicleta asta cred ca peste 1300 km într-o luna și jumătate de când am cumpărat big grin Si drum Forestier, și drum județean, drum național, și prin oraș. În fine, și cablul de la frână am observat ca iese când apas pe frână spate, iese din maneta ma refer. Dar nu e bai... Mai am și frâna din față iar ea sta bine față de cea din spate. Totuși cred ca voi merge pe garanție, nu merita sa plătesc pentru ceva ce îmi este asigurat pe garanție. Scrie și pe site "garanție 2 ani pentru piese de schimb". Nu mi-a dat nici un certificat ceva, dar cică se acordă pe baza bonului fiscal și acesta am. Iar ei își cunosc bicicletele. Și mai citeam pe internet ca atunci când trimiți bicicleta în garanție și nu îți găsesc piese de schimb, atunci îți înlocuiește bicicleta cu una nouă. Mi-ar conveni happy

| Fxsol a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu se usucă singură trebuie sa te duci la service să-ți scoată apă si să ungă rulmenți