| Selim1998 a întrebat:

Buna ziua, astăzi am cumpărat un cățeluș ce a ajuns la mine in oras pe autocar după 10 ore, este vorba de un Bulldog Francez blue, sunt amator in asa ceva și sunt foarte îngrijorat, dacă ma poate ajuta cineva cu câteva informații dacă este normal ceea ce se intampla. Nu are absolut nici o problema mănâncă, bea apa, se joaca(te mușca de degete, jucării) dar de când a venit cea mai mare parte din zi a dormit o, dacă îl lași jos și te duci pana la baie începe sa plângă pana pui mâna pe el, doarme și tresare in somn, sunt aceste lucruri normale privind faptul ca astăzi este prima lui zi intr-o casa noua?

Răspuns Câştigător
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Banuiesc ca este mic si plînge după mama si fratii lui cand il lasi singur, este speriat nu te cunoaste, asa ca fa ti timp si joaca te cu el invata l comenzi usoare, si nu il certa chiar daca nu stie sa le faca, iar acum nu stim stai la casa sau la bloc, daca stai la casa si ai curte lasa l prin curte sa se joace dar supravegheza l sa nu iasa afara pe poarta sa nu se rataceasca sau sa nu il bata alti cîini, daca stai la bloc, fa i un loc in camera ta unde sa stea unde sa doarma cu tine ca daca il lasi singur plînge îi este frica sa strea singur, este ca un copil mic care are nevoie de mama si de tatăl lui. Cîte luni are catelusul si ce culoare este? Dul la veterinar sa i faca toate vaccinurile.

| Selim1998 explică (pentru CristiDinBucuresti):

A fost la veterinar are 2 vaccinuri pana acum, are 2 luni, nu am probleme cu el mănâncă bea apa își face nevoile ma musca de maini intr-una doarme 20 din 24 dar fiind amator m au îngrijorat toate aceste lucruri sper sa se acomodeze cât mai repede

| NisipLaMare a răspuns (pentru Selim1998):

Super.

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru Selim1998):

Multumesc pentru fundă, o zi frumoasa.

6 răspunsuri:
| NisipLaMare a răspuns:

Pare a fi slabit, infometat si deshidratat dupa atata drum.
Poate a avut si stari de rau dar nu a aratat.