| Deliaa94 a întrebat:

Pune TPU, de curand m-am angajat la selgros cam de 2 saptamani., lucrez ca si casieră este pentru prima data cand lucrez ca si casieră si intr-un supermarcat asa mare..am o problemă in legătura cu acest loc de munca, cam acum o saptamana fiind noua si la inceput niste clienti mai bine zis o familie au făcut scandal ca de ce ma misc asa incet, tinand cont ca produsele majoritatea intra la bax am batut un produs care si ala era la bax un pateu, am sunat la stornare sa vina sa imi faca dar nimeni nu imi raspundea iar acea familie sau luat de mine au inceput sa tine sa faca scandal. In fine pot sa zic ca imi place dar si nu, nu stiu ce sa fac. M-am gândit sa plec sa imi caut altceva..este prea mult stres cu persoanele. Voi ce parere aveti?

5 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Nu trebuie sa dezarmezi din prima. Fii tare.

Brigaela
| Brigaela a răspuns:

E un loc de munca stresant, dar bine platit pentru faptul ca nu cere nici o calificare, nici un fel de studii, nu trebuie sa stii nici o meserie. Iti poti cauta ceva mai linistit, dar va trebui fie sa faci ceva mai calificat, fie sa accepti o munca mai grea

| mihai69 a răspuns:

Că trebuie să te gândești că un job bun nu se găsește așa ușor. Eu aș mai sta - e mai greu până îți intri în ritm, dar așa va fi peste tot pe unde vei merge să lucrezi.

| Kogaion a răspuns:

Te voi obisnui si cu timpul te vei descurca mult mai bine. Daca iti place acest job, eu zic sa-l pastrezi, daca esti multumita pe plan profesional cat si finanaciar e foarte bine. Daca vrei sa iti cauti altceva, informeaza-te foarte bine inainte, salariul, programul de lucru, ce presupune acel job, daca intrii iar in contact cu omul, pentru ca fiecare job in care trebuie sa lucrezi cu clientii este dificil, nu doar la casieri. Si inca un lucu important, banuiesc ca aici la selgros, ai jobul asigurat fiind o companie foarte mare, trebuie sa ai in vedere acest lucru daca vrei sa te muti ca viitoarea firma sa fie una stabila.