| alexxx123z a întrebat:

Sunt student si saptamana asta am nevoie de bani, asa ca va rog sa imi recomandati ce pot gati la tigaie ( nu am oala pentru fiert ) ieftin si bun.

16 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Oala pentru fiert de 2 litrii gasesti la pret de pana 50 lei.
Chiar daca te costa putin oala, in ea poti gati chiar si pentru mai multe zile.
O oala poti primi (imprumut sau definitiv) si de la cineva (din familie, vecini etc.
Cand ai oala, poti sa-ti prepari o gramada de mancaruri, din ceea ce-ti cumperi.

De exemplu: cumperi o varza, niste orez si un jumat de kilogram de carne tocata si-ti faci sarmale pentru o saptamana. happy
Cu retete simple "ca la mama /bunica acasa" este plin internetul, te saturi chiar si daca incepi sa le citesti.

| sierra1 a răspuns:

In afară de răbdări prăjite, ouăle sunt si ele accesibile (de bibilică. că-s mai mici)

| anonimg a răspuns:

La kaufland -si alte magazine- gasesti "amestec de legume congelate" care pot fi gatite la tigaie.
Cauta pe google -dar si pe Youtube- ce am pus in ghilimele si vei vedea despre ce este vorba. Se fac si repede.
Poti sa faci cartofi facuti in abur, feliati: ii fierbi in tigaie cu apa si putin ulei, chiar daca nu sunt acoperiti de tot cu apa, si pui un capac peste ei; se fac la foc incet. La final poti sa adaugi niste verdeturi peste ei si chiar si putina branza.

| Andreeush a răspuns:

Ce știi să gătești?

| Frank51 a răspuns:

Ai nevoie de anumite ingrediente pe langa mancarea propriu zisa, care costa destul de mult avand in vedere faptul ca vrei sa economisesti.

La cantina este cel mai simplu si ieftin. La mine e ciorba de fasole cu 1. 8lei, fel doi 6 lei(carne cu garnitura), desert 4 lei. Practic mananci un meniu complet cu 12 lei(eu niciodata nu am putut sa mananc tot), si este foarte foarte bun(cel putin la mine).

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Frank51):

Unde breh, ca vreau si eu! happy

| Frank51 a răspuns (pentru GabiDumitrescu):

Brasov, te astept!