Întrebare recomandată |

Acum o lună și putin mi-am cumparat o pereche de căști din Altex de la marca Samsung. De ieri mi se mai auzea doar o cască iar azi nu mai merge niciuna.
Deja m-am plictisit să cumpăr căști, mereu se strica, am zis sa iau de astea mai bune din altex dar vad ca tot s-au stricat.
Intrebarea mea este: Pot sa ma duc cu bonul la ei si sa le spun ca mi s-au stricat? Oare mi le vor schimba/au garanție?

Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Cand le-ai cumparat ti-au facut o garantie la ele sau ti-au zis doar in baza bonului, faci cum au ele garantie, acum depinde si de pret, chiar daca sunt Samsung pot fi si f ieftine cum sunt cele gratuite date odata cu telefonul ca si handsfree. Teoretic, cat ar fi de ieftin un produs, ar trebui sa fie in garantie macar 30 de zile, depinde de ei, ca pot foarte bine sa se spele pe maini si sa dea vina pe client ca nu le-a folosit corespunzator. Oricum, merita sa incerci.

5 răspunsuri:
| a răspuns:

Dar te-ai intrebat daca nu cumva dispozitivul la care folosesti castile poate avea probleme?

| explică (pentru darrio2007):

Am incercat si la alte telefoane.

| a răspuns (pentru Andrei200202):

Ori esti prea ghinionist ori nu ai grija de ele.

| a răspuns:

Daca iei casti cu cablu recomand sa le tii in o cutiuta pentru protectie. Cum au tendinta sa se agate daca tragi un pic de fire se strica usor, si eu am avut aceiasi problema. Din cauza asta prefer castile bluetooth.

| a răspuns:

Poate sunt niste chinezarii! se mai intampla si de astea!