| Unknown98 a întrebat:

Am o problema cu internetul de la RDS: de cand au schimbat portul(nu mi-a mers netul si au venit la mine,si mi-au zis ca au schimbat portul, apoi a mers dar...). Deci m-am uitat prin Control Panel la Network and Sharing la Local Area Conection si imi zice la Speed ca am 10 Mbps DAR eu platesc pentru 100 Mbps.
Inainte sa imi schimbe portul era pe 100 mbps si mergea super dar dupa ce l-au schimbat... Youtube-ul e vai de el iar la download am viteze de max 600 kb/s.

In fine, am intrat eu prin niste setari (Speed/duplex settings) si l-am schimbat pe 100 Mbps Full Duplex. A pornit,mergea super, dupa 10 minute, poc...s-a deconectat. Deci practic nu poate sa mearga pe 100 sau ceva.

P.S. Viteza din Local Area Connection s-a schimbat singura pe 10 mbps dupa ce au schimbat portul.
Ce pot face? E weekend si nu pot suna dar nici nu pot ramane cu asa viteza.

Răspuns Câştigător
| mixxjim a răspuns:

Man, sunt niste mari nesimtiti, isi bat joc de clienti in ultimul hal cu un tupeu de o nesimtire rar intalnita. Si eu am avut probleme similare cu ei, i-am sunat si mi-au spus ca sa chem pe cineva priceput ca am eu setari aiurea in calculator, sa se uite la setari. eu aveam viteza de 6 si un pic, si platesc tot 100. vezi ca au un numar de asistenta tehnica, http://www.rcs-rds.ro/asistenta/contact ala cu 01 la sfarsit, poate reusesti ceva tot cu ei. oricum, nu mi se pare nromal sa fie nevoie sa fii un geniu in calculatoare si sa faci 1 milion de setari sa mearga ceva ce ar trebui sa mearga instant cum trebuie, si pentru cei de 70 de ani care au internet.

0 răspunsuri: