| Estera123 a întrebat:

Am un abonament la Vodafone, iar cartela propriu-zis o am de vreo 8-9 ani. Problema e ca astazi mi s-a intrerup dintr-o data semnalul, nu am mai putut suna si nici da mesaje. Am scos bateria si cartela, le-am bagat in alt telefon, dar tot la fel mi se intampla: se deschide, imi cere PIN-ul, dar nu am semnal. Se poate sa se fi uzat cartela? Daca da, am inteles ca schimbul este gratis, e adevarat?

6 răspunsuri:
| EvangelineLovin a răspuns:

Pai inseamna ca e scoasa din functiune. asa mi se intampla si mie, aveam abonament si cand se termina il opreau si nu mai mergea. iar cartela ta cred ca a expirat.

| Estera123 explică (pentru EvangelineLovin):

Nu are cum. Am abondamentul respectiv de vreo 3 ani, deci s-a terminat perioada aia de minim 2 ani (cat nu avea dreptul sa ti-l schimbi) acum 1 an, deci nu are legatura cu abonamentul. Si...cartela cum poate expira? Asta nu stiam

| EvangelineLovin a răspuns (pentru Estera123):

Fiecare cartela are o data cand expira. daca nu reincarci ca sa se prelungeasca data de expirare, expira. cred ca asa e. ar trebui sa apara daca suni la *123#

| Estera123 explică (pentru EvangelineLovin):

Am abonament, nu cartela. Eu cand am spus cartela m-am referit la 'SIM'

| EvangelineLovin a răspuns (pentru Estera123):

Atunci e prima varianta cu abonamentul. Nici acum nu merge? Du-te la ei la magazin si vorbeste cu ei.

| Estera123 explică (pentru EvangelineLovin):

Am fost si e din cauza uzurii. Mi-a schimbat SIM-ul si am platit 2.5 Euro. Oricum, ceea ce ai spus tu nu avea cum sa se intample.