| Ionela1111111111111111111 a întrebat:

Buna seara,
Mi am dus telefonul la un service din cauza lipsei de semnal mentionez ca este un iphone 3 g, persoana care lucra acolo mi a sp ca e din cauza la soft si mi a insirat un lung sir de chestii care trebuie instalate, i am sp ca ok orice numai sa mi mearga semnalul, cand am revenit dupa el semnalul mergea cat de cat, dar nu mai aveam wi fi, sp ca semnalul mergea cat de cat pentru ca atunci cand am ajuns acasa mi a picat semnalul si aceeasi chestie imi aparea, mi a dat garantie 3 luni de zile si m am dus cu el inapoi i am sp si de problema cu wi fi si o domnisoara foarte amabila mi a sp ca eu nu aveam wi fi, dar eu aveam pentru ca stateam pe internet chiar daca nu aveam cartela aveam parola de la wi fi si stateam pe internet, acum intrebarea e ce trebuie facut in cazul asta?! i am sp domnisoarei ca aveam wi fi dar ea continua sa spuna ca nu aveam i am lasat telefonul din nou sa incerce sa faca semnalul si acum cand l am luat nu mi merge sa l incarc nici la unitate nici in priza, ce au facut cei din service la telefonul meu si cum as putea sa rezolv problema ori pe cale legala ori cum sa i demonstrez ca aveam wi fi?

1 răspuns:
| darrio2007 a răspuns:

Fa-le o reclamatie la OPC.