| Vikaa a întrebat:

Buna TPU,azi am fost la banca,voiam sa imi scot niste bani.
Problema este urmatoarea,am bagat codul PIN corect si mi-a spus ca e gresit, ce e de facut in acest caz?

6 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

~,am bagat codul PIN corect si mi-a spus ca e gresit, ce e de facut~

mai ai 2 incercări apoi rămâi fără el. Intră la bancă sau sună-i dacă se intâmplă asta

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Înseamnă că nu e corect.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Intri la banca

| Anuket a răspuns:

Încerci la alt bancomat. Te gândești bine la pin-ul corect, dacă tot nu merge, te duci la bancă și ceri resetarea parolei.

| Vikaa explică:

Mentionez ca sunt la BRD

| Salontanul a răspuns (pentru Vikaa):

Mergi la ghiseu sau: "Pentru recepţionarea PIN-ului prin SMS, vei transmite un SMS de pe numărul de mobil declarat la BRD cu parolă unică*, către unul dintre următoarele numere de telefon:

0371 700 059 (clienţii Operatorilor de telefonie Orange, Vodafone, Telekom din România)
1739 (clienţii Operatorului naţional de telefonie RCS-RDS)
+447786201772 (clienţii reţelelor de telefonie internaţionale)
*Parola unică este formată din: ultimele 4 cifre din numărul de card şi ultimele 4 cifre din CNP, fără spaţii sau simboluri. Pentru clienţii nerezidenţi fără CNP, ultimele 4 cifre din CNP reprezintă ultimele 4 cifre din nr. actului de identitate declarat la BRD.

Pentru detalii suplimentare poţi apela serviciul:

MyBRD Contact: (021) 302.61.61, 0800 803 803 sau
*BANCA: *22622."