| poomplemusik a întrebat:

Ce parere aveti? Daca ar fi Becali presedinte ar fi mai bun ca Basescu?

Răspuns Câştigător
| Ecaterina a răspuns:

Becali a venit dintr-un mediu nou si poate nu e perfect pentru presedentie, intr'adevar se poate si mai bine, dar nu exista unul mai potrivit. Un cioban este necesar pentru un popor de oi. no offense intended
Este singurul mod in care pot reactiona la toate prostiile care le-au facut alesii poporului. Au vandut tara? sa o vanda, eu nu am nici o putere. Si-au facut legi care ii avantajeaza? putin ma intereseaza, nu puteam face nimic.

Si asa suntem/vom fi controlati de Uniunea europeana, un presedinte normal va fi doar o marioneta in mainile uniunii. Cu Becali pot sa pun pariu ca nu va fi asa o sa ii dispere si o sa ne si distram la maxim... ''Vacanta mare'' sunt amatori pe langa ''Becali show ''.

15 răspunsuri:
mira
| mira a răspuns:

Pentru functia asta avem nevoie de oameni culti, educati si echilibrati. Apoi, nu uitati:nimeni nu vine cu sacul cu bani la presedintie, oricat de bogat ar fi.Cautati alte personaje.

| Artemisia a răspuns:

Lol

| AvalohAlyn a răspuns:

Categoric nu. El nu este documentat si pregatit nici cat Basescu ca presedinte.Deci nu ar putea face fata unei astfel de meserii.Si sigur nu ar fi mai bine cu el. El nu stie nimic despre presedintie.

| mdany a răspuns:

Din moment ce amandoi sunt parlamentari ar avea un mic concurs intre ei.Bine posibil ca Becali sa fie mai bun dar nu foarte.In privinta lui Basescu, lui i-a trecut vremea sa mearga la marina ca de acol o vint.Bine ca Becali nu a fost si el un ditamai om(cioban la eu), dar se poate mandri cu realizarile lui.In orice caz as opta pentru Becali.Tzau.

| 3ntzz a răspuns:

Buna!
La multi ani.
Si sun 100000% sigur ca va fi mai bine decat Mr. Base'.
Oricine e mai bun decat Base' :->
( sper ca base' sa vada asta laughing )
fundita big grin

| Bacteriuță a răspuns:

Desigur. vom merge cu totii cu oile la pascut. XD
glumesc. e foarte posibil, pentru ca are mai multi bani. happy

| filaret03 a răspuns:

Poate va fi ca ii mai bogat becali decat basescu si poate ii mareste pensia celor batrani si salariile oamenilor si poate ne scoate din criza asta cine mai stie poate e mai bun

| Annaa a răspuns:

Eu zic ca ar fi la fel laughing

| BlueHusky a răspuns:

Tot ce sper este... ca nu aveti drept de vot. (ma refer la micile oi)

| XutZu1997 a răspuns:

Oricine ar fi mai bun ca basescu! am scris cu "b" mic intentionat

| alexandramarya a răspuns:

Deci ar fi cel mai bine 100000 in suta

| Asyul95 a răspuns:

De cioban la oilaughingeventual...

| SakuraHaruno2810 a răspuns:

Cred ca ar fi mai bine daca ar face legi noi

| SECRETTOP a răspuns:

Nu, Basescu ne-a bagat in criza el ne-a scos ...am trecut prin multe cu Base. si am iesit cu bine.in primul rand Becalii ii genul de om " prost cu bani". parerea mea. daca se pune Gigi la putere. ganditi-va ce va iesii?!?! uitati-va la stiri ce idei IDIOATE are si iesiri criminalice.:O. wht parerea mea este astahappy!

| RockstaruldinCarpati a răspuns:

Da. Asta este sigur. Becali are bani.
Iar cu el tara ar iesi din criza. Fundita?

Întrebări similare