| Diva a întrebat:

Daca vreau sa devin nutritionist ce facultate trebuie sa urmez?

14 răspunsuri:
Elianna
| Elianna a răspuns:

Medicina. Endocrinologia. Nutritionistii se ocupa si de diabet.Este si specializarea "Boli de nutritie si metabolism". Asa cred!

mira
| mira a răspuns:

Actualmente exista la noi nutritionisti care nu sunt medici. Unii au absolvit facultatea de industrie alimentara, altii sunt chimisti, biologi. O parte din nutritionosti provine din asistentele medicale.Nici Gheorghe Mencinicopschi nu este medic.Medicul nutritionist trateaza boli de nutritie in complexitatea lor.Nutritionistii nemedici cunosc bine principiile alimentare, fac recomandari de meniuri, dar nu prescriu tratamente.

| Corina a răspuns:

Medicina, cu siguranta, doar daca nu s-au mai inventat si alte facultati.

| dani9354 a răspuns:

Medicina neaparat...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Acum, aproape fiecare facultate de medicina are ramura Nutritie si Dietetica, care se ocupa in mod direct de tot ce tine de nutritia sanatoasa. Iti recomand cu caldura, e super (eu sunt studenta in anul 2 la nutritie tongue)

| ddenisa7 a răspuns (pentru anonim_4396):

Buna big grin esti studenta la nutritie in Bucuresti?

| RosuEleonor a răspuns:

Poti urma cursuri de technician nutritionist care dureaza aproximatix 6 luni. La finalul cursului daca treci examenul primesti diploma, majoritatea sunt acreditate. O sa ai dreptul de a scrie diete personalizate, de a recomanda suplimente dietetice si multe altele. Costurile unui astfel de curs este undeva intre 2000 si 3000 de roni. Cel mai ieftin curs il au cei de la ABC fitness.

| Ayris a răspuns:

Sper sa te ajute urmatorul link : http://hofmed.ro/2012/04/cum-sa-devii-nutritionist/

| Ayris a răspuns (pentru Ayris):

Da! Asta a fost de folos! Multumesc mult!

| XXX_4944 a răspuns:

Cred ca medicina... nu?

| luciansorin a răspuns:

Unde gasesc examenele la medicina cu intrebari si raspunsuri merci colega

| alyssa_6172 a răspuns: