anonim_4396
| Anonim întreabă:

Deci aseara am luat online un bilet de avion ruta Madrid -Bucuresti pe data de 27 dec 2010. Bun toate bune pana vreau sa intru sa fac cheking-ul online ca sa pot sa imprim biletu. Iti da acolo 2 optiuni am completat una din ele cea in care iti cere codul de confirmare, numele, prenume, oras de plecare si destinatie cand dau sa imi caute rezerva zice "În momentul de faţă, operaţiunea de check-in nu este disponibilă în acest aeroport" completez cealalta optiune unde imi cere codul de confirmare, data plecari si email-ul si imi zice "Ne pare rau. Informatiile introduse nu corespund cu datele din rezervarea solicitata. Va rugam sa va întoarceti si sa va asigurati ca ati completat în întregime si corect toate datele solicitate în fiecare sectiune. " Ce e de facut pentru ca sunt 100% sigura ca datele sunt completate corect.Compania aeriana e WizzAir Help please ca deja incep sa ma sperii.

2 răspunsuri:
| alandala a răspuns:

Cel mai bine ar fi sa ii suni pe ei, sa le spui exact cum s-a intamplat. Eu personal am cumparat cu ei, si nu am avut probleme. Posibil sa fie de la sistemul lor.

https://wizzair.com/about_us/contact_us/?language=RO

| euMILAN a răspuns:

Ce companie aeriana? daca e easy jet. se poate orice. vezi ca atunci cand vrei sa verifici rezervarea iti cere numele exact cum l-ai scris si codul ala. sau poate ai CapsLock apasat ...sau mai asteapta pana diseara, poate nu esti bagata inca in baza de date ...cam atat. succes