| CbCx a întrebat:

La politehnică profesorii unde este cazul să se facă mate, te ia de la m1? Ca asa am auzit ( de aici exclud automatica unde e clar)

10 răspunsuri:
| TheRealFantasy a răspuns:

Matematica din facultate nu are legatura cu cea din liceu, nu continui cu m1/m2, ai alte tipuri de matematici sa zic asa.
Mare parte nu prea e mare diferenta intre m1 si m2, in sensul ca poti avea analiza, matematici discrete, algebra liniara, s-a.m.d. in functie de profil si sunt mai complexe oleaca, nu le poti incadra in m1/m2/m3. laughing

| CbCx explică (pentru TheRealFantasy):

Ai dreptate! De fapt e oarecum logic asta. Mie mi-a spus asta tot un profesor de mate, dar care se pare, după cum a și recunoscut, că nu prea știe multe in ceea ce priveste politehnica.
Multumesc!

| TheRealFantasy a răspuns (pentru CbCx):

Cu placere! ^^
Eu sunt doar anul 1 la inginerie mecanica pe engleza si am analiza si algebra liniara, la analiza e similar cu ce faci in liceu, sunt notiuni noi, multe, dar bazele sunt tot la ce faci in liceu. Algebra liniara e putin mai aiurea, e cu vectori, multimi si alte notiuni de geometrie/trigonometrie mai mult...
La specializari mai bune ca Electronica si telecomunicatii, Calculatoare si tehnologia informatiei, Energetica, etc. pot fi mai complexe, la mecanica, electrica, la orice pe sectiunea de franceza va fi oarecum mai usoara matematica... :p

| CbCx explică (pentru TheRealFantasy):

Mecanica de la mecanica si mecatronica, nu?

| TheRealFantasy a răspuns (pentru CbCx):

Mecanica de oriunde, in general in primul an materiile sunt foarte similare, in cadrul aceleiasi facultati sunt aproape identice, altii de la alte specializari din aceeasi facultate cu mine au 3-4 materii diferite, restul sunt exact la fel, difera doar profesorii si salile... laughing

| CbCx explică (pentru TheRealFantasy):

Am înțeles! Multumesc!

| CbCx explică (pentru TheRealFantasy):

Voiam să întreb, dar nu s-a trimis răspunsul. Cum a fost admiterea?