| scp3008 a întrebat:

La raiffeisen bank, demult era optiunea de logare folosing un dispozitiv dat de banca. Bagai cardul in el + pinu si iti genera un cod.
Mai foloseste cineva aia? Am incercat sa ma loghez dar nu reusesc sa gasesc Cod de utilizator. l-am folosit cu mult ani in urma ultima data dar nu tin minte sa fi avut vreun cod de utilizator special, am incercat combinatii cu numele si data nasterii dar nu merge.

4 răspunsuri:
| GabiDumitrescu a răspuns:

E moarta de mult aia, poti sa o dai copiilor sa se joace cu ea. Am ramas cu doua, banca oricum nu le mai vrea inapoi... happy Acum aplicatia Smart Mobile face ce facea inainte tokenul.

| cfrtobias a răspuns:

Instalezi Smart Mobile acolo apesi pe autentificare si mai jos ai un " Ai nevoie de ajutor? " apesi acolo si dupa apesi pe " Recuperare cod utilizator" unde te va pune sa adaugi e-mail si ultimele 3 cifre din numarul tau de telefon

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu se ma foloseste. Acum folosesti aplicatia smart token si user-ul.
Daca nu te poti loga cu smart token-ul va trebuii sa te duci la banca sa faci o actulizare de date si sa iti adaugi un email, chiar daca ai facut-o la contract.
Exista totusi un cod de utilizator/user pe care il foloseai cu codul generat de acel aparat.
Aparatul ala au spus ca il pot pastra ca amintire. happy

| adinaTPU a răspuns:

Dispozitivul acela se numeste token. Suna la banca, ei te pot ajuta, iti prezinti datele personale, te identifica, iti ofera o solutie. Succes