| Illuminati2016 a întrebat:

Am o problema cu un smartphone si i-am dat trimite in service la eMAG dar zicea ca doar pentru cele cu garantie electronica este valabila treaba asta ca sa vina curierul dupa el si sa il duca, dar smartphoneul meu are garantia in cutie si cica trebuie sa sun la nr de tel de pe certificat.Imi spune si mie cineva cum sa procedez?

3 răspunsuri:
| antimulte a răspuns:

Depinde si de firma care ti l-a vandut, chiar daca e de pe eMAG, acolo mai vand si multe alte firme, apoi mai depinde si de metoda de garantie acordata de fiecare vanzator pentru fiecare model.
Daca Samsung are service pentru garantie la Bucuresti, e doar un exemplu asta, nu inseamna ca si LG, Apple, Huawei sa isi faca tot acolo. Deci metoda de acordare a garantiei depinde si de locul unde trebuie sa ajunga.

| mihai69 a răspuns:

Păi... ai sunat la numărul de pe certificatul de garanție?!?

| TamplaruAnisoara a răspuns:

Si eu am avut probleme cu telefonul la patru zile după ce l-am primit prin abonament Orange. Macar ca locuiesc in județul Alba, fiind in garanție a trebui trimis la București pentru ca așa prevede certificatul de garanție. Al meu a fost trimis de către magazinul Orange unde am încheiat contractul cu ei. Nu mi s-a permis sa il trimit eu prin posta. Informeaza-te la magazinul de unde l-ai achiziționat. Pana e in garanție nimeni nu ti- l primește pentru reparații.