| ibaal a întrebat:

Salut,mama mea a cumparat un cuier de metal de la jysk, de-ala "pom" (115 lei) acum vreo cateva zile. Ideea e ca femeia nu si-a pastrat bonu',nestiind ca panarama asta de cuier,desi de metal, o sa i se rupalaughing
Acum, intrebarea mea...astia zic ca ei au nevoie de bon pentru retur...dar,de unde sa il ia!? L-a aruncat. Nu vrea banii inapoi,ci alt produs!
Nu alt cuier,pentru ca probabil o sa i se rupa si ala,insa vrea sa isi ia un alt produs.
Se poate sau nu?!
Pentru ca angajatii refuza! Insa, fiind un produs stricat, nu ar trebui sa il ia fara comentarii!? Zic si eu...care se pricepe!? E vreo lege pe la noi? Deja e o chestie de principiu, angajatii jysk fiind foarte nesimtiti. In alte tari, aia nu comenteaza daca e un "faulty product"

8 răspunsuri:
| Wr3nch a răspuns:

Da, legea de pe la noi zice ca ai nevoie de bon ca sa demonstrezi ca e luat de la eilaughing Ca altfel ar merge toata lumea cand ceva se strica la primul magazin, sa il schimbe gratislaughing

| Wr3nch a răspuns:

Stai linistit ca si in alte tari iti trebuie bon, nu te crede nimeni pe cuvant. Doar ca te iau mai finut.

Răspuns utilizator avertizat
| Yurisa a răspuns:

Peste tot iti trebuie bon

| 1DeadMemories a răspuns:

Buna seara!
Angajatii au dreptate.La retur trebuie sa aiba bonul fiscal sau factura pentru a face dovada achizitiei.Produsul are o garantie valabila intr-un anumit termen.Angajatii nu te pot crede pe cuvant ca ai cumparat produsul in data xx.xx. xxxx. Daca produsul a fost platit cu card bancar, mama ta poate cere de la banca emitenta un extras de cont.Pe acel extras de cont apare tranzactia. Daca se merge cu frumosul la angajati sau se cere sa se discute cu directorul de magazin posibil sa existe o solutie. Bafta!

| Lioana a răspuns:

E nevoie neapărat de acel bon. Fara el nu poti returna produsul. E perfect legal ce ti se cere. Cu bonul nu dovedesti doar ca ai luat produsul din acel magazin ci si data la care l-ai luat, pentru ca exista un termen in care se pot returna produsele.

| mihai69 a răspuns:

Nici în alte țări nu schimbă marfa fără bon fiscal / factură (+ eventual certificat de garanție). Asta e legea.

| ibaal explică (pentru mihai69):

Se schimba! Am avut si am ocazia sa calatoresc mult in interes de serviciu si stiu ca m-am dus cu produsele inapoi si am schimbat marimea sau daca aveau defecte,le luau fara probleme. Isi recunosteau produsele (au coduri,oricum) Nu se dau banii inapoi,ceea ce pot intelege. Insa,cine naiba stia ca se va strica,altfel nu-l mai lua laughing
sau cel putin isi pastra bonul. Adica,e clar produsul lor,vandut numai de ei,inca il au in magazin...dar,nu sunt surprins ca se procedeaza asalaughing
totusi, speram s-o pot ajuta cumva, pentru ca angajatii magazinului i-au vorbit foarte urat! straight face si cel putin principial, ar fi fost bine sa rezolve ceva big grin laughing
eh, asta e...