| Stefan23k23 a întrebat:

am 15 ani si fumez. Sunt incepator si am fumez tigari marlboro rosu. Am fumat vreo 10 tigari si azi am tras in piept si am simtit o ameteala de cadeam din picioare si ma simteam extrem de slab.Nu vreau raspunsuri gen lasa te de fumat. Credeti ca marlboro rosu sunt tigari prea tari? Ce tigari imi recomandati. Fiind incepator nu cred ca e bine sa fumez marlboro

12 răspunsuri:
| darkhell217 a răspuns:

E normal sa te simti ametit din moment ce nu le frecventezi inca asa des, cu timpul cand vei fuma mai mult sau cel putin zilnic nu vei mai simti ameteala asta

| minrest a răspuns:

Productia de tigari e cartelizata si cartelul nu permite decat diferente mici intre tigari. Ameteala si starea de slabiciune tin de fumat, nu le poti elimina.

| Legion7X a răspuns:

Nu îți recomand să te lași te vei lăsa singur sau poate nu ești prea mic pentru a înțelege niște chesti care sunt aiurea deocamdată ești în perioada în care ai fumuri în cap datorită influențelor din jur.
Știu,că prin țigari, băuturi, etc oamenii găsesc anumite mijloace de comunicare între ei lucru cei face pe nefumători, băutori, etc să fie marginalizați probabil asta este tehnica ta eșirea în evidență sau alăturarea la un grup în care îți poți face prieteni din astfel de vici.

Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

O sa ai mari probleme cu sanatatea mai tarziu, treaba ta.

Dunhill Alb
Dunhill Albastru

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Răspunde-mi la întrebare te rog, de ce fumezi? Cu ce te ajuta?

| Teffan a răspuns:

Kent 4, pall mall albastru, dunhill albastru, winston albastru.
Cam orice albastru vezi, sunt medii si perfecte pentru incepatori.

| venividivici2017 a răspuns:

Mai bine te-ai apuca de invatat, te-ai apuca de sport, de sala. Daca as fi fost taica-tu, era vai si amar de tine!

| SynapseNinja a răspuns: