| MembruNou74763e21 a întrebat:

Salut, TPU. Am căutat și oriunde mă uitam, nu am găsit o asemenea speță pe niciun forum sau alte site-uri... Așa că să fiu eu (greșesc?) primul care ar prezenta un asemenea scenariu.



Eu sunt elev la o școală de șoferi de ceva timp... În mai puțin de o săptămână ar fi termenul limită pentru completarea orelor de condus, dar eu până acum am făcut doar 3 ședințe. Am ales un instructor care ar fi avut mulți elevi, și din cauza acestei aglomerații am făcut doar 3. Eu am înțeles, a fost bine... Dacă mă suna el, ce mai stăteam pe gânduri? Dacă aș face 5 ședințe pe zi (de luni până vineri), aș termina fără întârzieri. Lăsând acestea la o parte, nu faptul că mai am o grămadă de ședințe și doar o săptămână e o problemă pentru mine, ci speța însăși de care am vorbit la început. Ar fi maxim 3 telefoane importante pe care le-aș aștepta de luni încolo, și nu am idee în care zile sau ore ar suna! Nu sunt orice persoane care m-ar suna, sunt oameni cu autoritate în diverse funcții cu care am făcut o înțelegere înainte. Și tare mi-ar displace ca o coliziune ca aceasta să se întâmple în timpul unei ședințe! Așa că spuneți-mi voi, ce să fac?



1. Să anulez orice ședință timp de o săptămână?



2.Să mă înțeleg cu instructorul, că dacă în timp ce aș conduce și ar suna, ne-ar duce el pe amândoi în cel mai apropiat loc de parcare?



3. Să nu-i spun nimic până în ședința în care aș fi sunat, și să las lucrurile să curga la vale, telefonul să nu fie pe silențios, să răspund atunci...



Nu aștept reproșuri pentru ce am zis la 3., așa că dacă cineva ar vrea să mi le facă, aș pune la spate. Nu asta ar fi problema. Să îmi răspundeți. Mulțumesc anticipat!

2 răspunsuri:
| Lioana a răspuns:

Nu te mai stresa atat. Fa-ti orele de condus si daca te suna oamenii importanti atunci, asta e, vorbesti atunci. Cobori din mașină daca nu vrei sa vorbesti de fata cu instructorul si gata.